2016-04-13, 10:39
Medlem
Hej! Måste synka min telefon med itunes för att kunna aktivera den. Dock vägrar Itunes öppna sig på min dator (windows 7 ultimate 64bit). Har provat hålla in ctrl + shift för att starta den i safe mode och även kört den som administratör. Kommer då upp en ruta som säger "välj bibliotek eller skapa nytt". Har då skapat 6 nya och provat välja dem,men efter den rutan så försvinner itunes helt igen. Provat ominstallera 4 gånger,provat utan internet osv.

Vad är det här för jävla skit program och hur fan får man det att öppna sig?
Citera
2016-04-13, 10:42
Medlem
Mosebys avatar
Har du testat ta bort alla systemfiler efter avinstallation av iTunes?

Alternativt avsluta processen när du startat det, sedan starta som administratör..
Citera
2016-04-13, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moseby
Har du testat ta bort alla systemfiler efter avinstallation av iTunes?

Alternativt avsluta processen när du startat det, sedan starta som administratör..

Hur tar jag bort alla systemfiler och vilka är dem? Inte så kunnig inom datorer..
Citera
2016-04-13, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geotric
Hur tar jag bort alla systemfiler och vilka är dem? Inte så kunnig inom datorer..
Förslagsvis alla mappar som heter något med itunes. Börja och kolla i program mapparna så ser du rätt snabbt vad det är du ska leta efter.

Glöm inte kolla i den osynliga AppData mappen.
C:\Users\ditt namn\AppData
Senast redigerad av panpo98 2016-04-13 kl. 17:53.
Citera
2016-04-13, 19:01
Medlem
Install: Revo Uninstaller Pro är riktig bra program ta bort allihop register och osv...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in