Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-31, 23:40
  #205
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iagh
Bump.

Vad händer nu när Discovery och HBO slås ihop?

Får nya MAX, är då gamla Discovery off? Borde jag sluta betala för den?
Det undrar jag med, de har vissa saker gemensamt redan har jag sett. Jag googlade och det verkar som de slås ihop den 21/5. Så funderar på att säga upp en av tjänsterna.
Citera
2024-04-01, 09:25
  #206
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iagh
Bump.

Vad händer nu när Discovery och HBO slås ihop?

Får nya MAX, är då gamla Discovery off? Borde jag sluta betala för den?
Jag läste ett inlägg att Discovery+ kommer finnas som egen tjänst efter sammanslagningen, dvs man kan välja bort max och bara ha disco-delen.
Citera
2024-04-01, 13:30
  #207
Medlem
JohanLiljegrens avatar
Jag brukade titta på några program i denna streamingtjänst, när det hette Dplay och det fanns fler gratisprogram att välja mellan. När dom bytte namn till Discovery+ blev i stort sett allt innehåll premium, så det vara bara att sluta titta. SVT och TV3 är öppna och tillgängliga för alla, om man vill strömma TV på nätet.
Citera
Igår, 22:11
  #208
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanLiljegren
Jag brukade titta på några program i denna streamingtjänst, när det hette Dplay och det fanns fler gratisprogram att välja mellan. När dom bytte namn till Discovery+ blev i stort sett allt innehåll premium, så det vara bara att sluta titta. SVT och TV3 är öppna och tillgängliga för alla, om man vill strömma TV på nätet.


Jepp och nu ska de införa att man inte bara kan köpa tex sporten utan detta kommer vara ett tilläggspaket på 269 spänn i månaden utöver det paket du redan valt på allt mellan 89-169 spänn i månaden

https://www.aftonbladet.se/sportblad...sander-os-2024
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback