Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-06, 19:24
  #157
Medlem
Hinsebergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kundinfo
NAS kantras av gängkriminalitet, tunga droger och rena fyllefester. Den innersta kretsen typ styrelsen lever gott på medlemmarnas medlemsavgifter. Inget av de gör redovisas för medlemmarna. Man behöver inte vara medlem för att vara asatroende det är min personliga åsikt.

Du har helt rätt i att man inte behöver vara medlem för att vara asatroende.....
Resten är BS
Allt redovisas årligen för medlemmarna på årsmötet samt i den digitala medlemstidningen.
Kantas av kriminalitet, tunga droger och rena fyllefester?
Kriminella finns antagligen, drogar finns det säker de som gör och vem fan har inte varit på en fyllefest.... Men 98% kan jag garantera är vanligt folk med jobb, familj, vovve, villa och Volvo.

Jävligt lätt att snacka när man inte vet, men man kan ju ta och fråga nån som vet. Ungefär som "ring en vän". Svårare är det inte.
Citera
2024-03-12, 03:09
  #158
Medlem
Kundinfos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hinseberg
Du har helt rätt i att man inte behöver vara medlem för att vara asatroende.....
Resten är BS
Allt redovisas årligen för medlemmarna på årsmötet samt i den digitala medlemstidningen.
Kantas av kriminalitet, tunga droger och rena fyllefester?
Kriminella finns antagligen, drogar finns det säker de som gör och vem fan har inte varit på en fyllefest.... Men 98% kan jag garantera är vanligt folk med jobb, familj, vovve, villa och Volvo.

Jävligt lätt att snacka när man inte vet, men man kan ju ta och fråga nån som vet. Ungefär som "ring en vän". Svårare är det inte.

Behöver inte ringa en vän då jag har info från en säker källa från NAS
Citera
2024-03-17, 14:37
  #159
Medlem
Hinsebergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kundinfo
Behöver inte ringa en vän då jag har info från en säker källa från NAS

Och jag har varit medlem mer eller mindre från start och litar mer på mina egna åsikter än nån som "har en säker källa".
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback