Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-04-10, 12:03
  #1
Medlem
Jag söker ett program där man kan lägga till låttexter själv, jag har prövat Lyrics Plugin med både winamp och WMP. Programmet fungerar sällan, användargränssnittet är knepigt och opålitligt.
Jag vet att det finns andra alternativ, dessa verkar vara automatiserade, de försöker att hitta låttexter själva. Denna funktionen fungerar inte med den typen av musik jag lyssnar på.

Jag behöver ett program där man kan lägga till statisk text. Finns det något sådant?
Citera
2016-04-10, 12:29
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Defunctusest
Jag söker ett program där man kan lägga till låttexter själv, jag har prövat Lyrics Plugin med både winamp och WMP. Programmet fungerar sällan, användargränssnittet är knepigt och opålitligt.
Jag vet att det finns andra alternativ, dessa verkar vara automatiserade, de försöker att hitta låttexter själva. Denna funktionen fungerar inte med den typen av musik jag lyssnar på.

Jag behöver ett program där man kan lägga till statisk text. Finns det något sådant?

"Knepiga" användargränssnitt är ibland nödvändiga för att kunna ta hand om alla specialfall som dyker upp.

Om dina texter har lika lång speltid i sekunder (eller 1 text/låt), så är problemet lättlöst med t.ex IrfanView.
(Som ju är användbart till väldigt mycket.)

Annars kanske du bör söka bland alla dessa Karaoke-appar/-program som dyker upp.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback