Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-05-17, 01:35
  #13
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
vadå "båda"?
Slå upp regel 1.07 och läs vad den regeln gäller, därefter läser du igenom 1.06 så förstår du varför du inte ska spekulera mer i detta.
Citat:
Ursprungligen postat av Jumalauta
Här är två inlägg som jag inte förstår alls:
Det ena förklaras ovan och det andra rör någon oklarhet om begreppet "efter sommaren".
2016-05-17, 01:41
  #14
Medlem
Jumalautas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Slå upp regel 1.07 och läs vad den regeln gäller, därefter läser du igenom 1.06 så förstår du varför du inte ska spekulera mer i detta.
Vad var det du inte förstod när jag frågade om det förekommit någon 1.06-problematik?
2016-05-17, 08:44
  #15
Medlem
Emerains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumalauta
Vad var det du inte förstod när jag frågade om det förekommit någon 1.06-problematik?
Vi förstod dig. Vad är det du inte förstår av svaret du fick? Jag citerar det här nedan så du ser det ännu en gång.
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Vad är oklart? Frågan gäller varför Quarrel är avstängd och besked har givits att Quarrel är avstängd för 1.07 och att avstängningstiden varar till i början av oktober.
Som Tinuviel frågar, vad är oklart?
2016-05-17, 12:38
  #16
Medlem
Jumalautas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emerain
Vi förstod dig. Vad är det du inte förstår av svaret du fick? Jag citerar det här nedan så du ser det ännu en gång.

Som Tinuviel frågar, vad är oklart?
Nä nä nä, det gjorde ni inte alls, inte T i alla fall. Då hade han enkelt kunnat svara "ja" på min ursprungliga fråga. D.v.s. det svar jag senare fick av honom, dock i ett obegripligt långrandigt svar. Jag drar ett streck i den här lågtstående debatten nu.
2016-05-17, 13:04
  #17
Moderator
najass avatar
Du milde.

Den här tråden borde föras ut och avlivas på ett skonsamt sätt för den mår uppenbarligen inte bra av att leva.

I brist på slaktpistol så låser jag den.

/mod
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback