Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-11-17, 17:48
  #13
Medlem
Pixm0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ortmos
Hittade tråden för fem minuter sedan, drar just nu på mig ytterkläderna och är på väg till Kjell & Company för att skaffa mig ett par Linocell PRO, jag skjuter upp den runk jag hade planerat att dra =).
Hur gick det? Blev du nöjd?
Citera
2016-11-18, 16:57
  #14
Medlem
Götepallbocks avatar
Det här var ju rätt spännande..) Gått ett tag så nån borde ha en rapport 😎
Citera
2016-11-23, 00:53
  #15
Medlem
Ortmoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pixm0
Hur gick det? Blev du nöjd?

Citat:
Ursprungligen postat av Götepallbock
Det här var ju rätt spännande..) Gått ett tag så nån borde ha en rapport 😎
Hmm, inte alls nöjd hittills,jag upptäckte dock för ett tag sedan att skärmen till min mobil var lite skev och att detta kanske hämmade upplevelsen, har ännu inte testat med den nya mobilen, men ska göra det snart.

I övrigt är det ganska meckigt att flippa med den där när man vill få igång filmen, det är också svårt att spola under filmens gång.

Som det är nu föredrar jag att ha porren på teven eller i datorn
Citera
2017-03-14, 01:33
  #16
Avstängd
Det måste till biligare teknik men vr porr är framtiden.
Citera
2017-03-15, 11:53
  #17
Avstängd
Tror det är nästa stora grej, vi blir mer och mer angelägna att få sexuell njutning utan sex. Det är därför POV och 3D porr kommit ut och blivit så populärt.
Tycker det är pinsamt och sorgligt att vuxna män sitter och "låtsas" ha sex istället för söka sex med riktiga, varma, levande fittor; Finns hur många som helst där ute!
Kommer säkert bli lynchad av alla oskulder men jag bryr mig inte!
Citera
2017-03-15, 13:45
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manlymailman
Tror det är nästa stora grej, vi blir mer och mer angelägna att få sexuell njutning utan sex. Det är därför POV och 3D porr kommit ut och blivit så populärt.
Tycker det är pinsamt och sorgligt att vuxna män sitter och "låtsas" ha sex istället för söka sex med riktiga, varma, levande fittor; Finns hur många som helst där ute!
Kommer säkert bli lynchad av alla oskulder men jag bryr mig inte!

Du är troligen ung eller så har du inte haft längre relationer.

Onanera och kolla på film, när man gör det är inte isället för sex utan en quckfix för sitt eget ego. Ibland vill man bara komma utan allt trassel med sex med sin partner
Citera
2017-03-15, 18:53
  #19
Medlem
papsols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiffoMuff
Du är troligen ung eller så har du inte haft längre relationer.

Onanera och kolla på film, när man gör det är inte isället för sex utan en quckfix för sitt eget ego. Ibland vill man bara komma utan allt trassel med sex med sin partner


så sant så sant. har brud o förhållande runkar kuken gul o blå varje kväll. runkar klart 7 dagar i veckan o minst 7-14 gånger i veckan... älskar o dra en runk till en go porrfilm eller en cambrud på livejasmin
Citera
2017-03-15, 19:24
  #20
Avstängd
Oh vad kommer hända med 2000talet ungdomar hela tiden stirrade i padan och all porr som är så lättillgänglig inga mer folk går ut ungdomar driker mindre och mindre
Citera
2017-03-15, 20:59
  #21
Medlem
2mass avatar
Kanske är nice första 2-3 gångerna, sen är det som vanlig porr.
Nej, detta är inget substitut för riktig sex. Något sådant finns inte.
Citera
2017-03-15, 21:31
  #22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Kanske är nice första 2-3 gångerna, sen är det som vanlig porr.
Nej, detta är inget substitut för riktig sex. Något sådant finns inte.
https://www.youtube.com/watch?v=eep9LuAhAXM
Du avskärmar dig från verkligheten och dina sinnen skjuter i topp det är ett substitut för sex tro mig!
Citera
2017-03-15, 22:10
  #23
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeerkerr
https://www.youtube.com/watch?v=eep9LuAhAXM
Du avskärmar dig från verkligheten och dina sinnen skjuter i topp det är ett substitut för sex tro mig!

Haha, fantastisk parodi.

Oavsett så ser jag det inte som ett substitut. Det är inget annat än lyxrunk. Kul i början, sen är det som en vanlig runk.
Finns väl vissa som VR porr skulle kunna vara ett sex-substitut för. Precis som vissa anser att gå till en bordell är riktig sex. Det anser inte jag iallafall.
Citera
2017-03-15, 22:29
  #24
Medlem
orrecrists avatar
Finns ju fritt med filmer där ute som har VR funktion, lite kul var der allt när jag upptäckte första gången från mobilen & jag kunde styra den 365 grader & kolla in massa olika tjejer fast i samma film.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback