Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-03-31, 22:46
  #13
Medlem
Så jag måste allvarligt ladda ner microsoft word och betala för det? Inget annat?
Citera
2016-03-31, 22:56
  #14
Medlem
kolmogorov-smirnovs avatar
Du har fått alternativ.

Annars kan du testa googla ordbehandlingsprogram. Då hittar du säkert något.
Citera
2016-03-31, 23:01
  #15
Medlem
Openoffice är också ett alternativ, körde det själv ett tag.
Tycker det verkar bättre än libreoffice, men det är väl en smaksak.

https://www.openoffice.org/

Gratis!
Citera
2016-04-03, 19:28
  #16
Medlem
OK... har testat laddat ner Adobe Acrobat, Microsoft Office, Apecha Office... Inget av dom funkar, det måste vara PDF fil, hur gör jag det?
Citera
2016-04-03, 19:33
  #17
Medlem
nihilverums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8411143
OK... har testat laddat ner Adobe Acrobat, Microsoft Office, Apecha Office... Inget av dom funkar, det måste vara PDF fil, hur gör jag det?

I åtminstone Microsoft Office och i LibreOffice kan du exportera till PDF. Det kan vara så att det är ett separat val under Arkiv eller File, dvs inte samma som Spara Som/Save As. Leta alltså efter "Exportera till PDF" eller "Export to PDF", beroende på vilket språk du har i programmet.
Citera
2016-04-03, 19:42
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nihilverum
I åtminstone Microsoft Office och i LibreOffice kan du exportera till PDF. Det kan vara så att det är ett separat val under Arkiv eller File, dvs inte samma som Spara Som/Save As. Leta alltså efter "Exportera till PDF" eller "Export to PDF", beroende på vilket språk du har i programmet.
Nvm, jag hittade rätt... Man blir tvungen till att använda Microsoft Office & Adobe för en PDF fil... Tack ändå.
Citera
2016-04-03, 20:48
  #19
Medlem
one_sizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8411143
Nvm, jag hittade rätt... Man blir tvungen till att använda Microsoft Office & Adobe för en PDF fil... Tack ändå.

Nope, om du ska endast exportera ditt dokument till pdf så fungerar det i samtliga office-paket (MS, open, libre, etc).
Citera
2016-04-05, 13:08
  #20
Medlem
Aimberts avatar
Utbildning och studier --> Programvara - Windows
/Moderator
Citera
2016-04-05, 14:37
  #21
Medlem
Det finns Word online. Behöver bara skapa Microsoft konto, hotmail.com eller outlook.com mail konto.

När jag kollade kunde man välja att spara som PDF.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback