Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-10, 07:42
  #217
Medlem
Sandra hade som mål att gå ner 50% dock, vilket skulle innebära en slutvikt på ca 60kg, med tanke på att det väl har gått några månader sen finalen så kanske hon väger det nu?
Citera
2016-06-10, 08:03
  #218
Medlem
Alltså, är det inte fånigt att de ska låtsas vara så förvånade över sin vikt och procent? Alla lär väl ha vägt sig dagligen och suttit med miniräknaren för att kolla procenten.

Jag tror mer på Pierre än Sandra i längden. Pierre verkar ha ett sunt förhållningssätt som kommer att hålla som riktig livsstilsförändring. Sandra har satsat för hårt och kommer att åka jojo upp igen.

Jag är glad att jennie inte vann, usch en sån osympatisk person.
Citera
2016-06-10, 08:18
  #219
Medlem
Ingabromsars avatar
Hoppades på Pierre men helt okej med Sandra. Hon har ju trots allt gjort en enorm insats.

Tittade i aftonblaskan lite och Sandra har gått upp 10 kilo. Jennie säger "
Det är ett helt nytt liv. Jag gör allting jag gjorde innan, men bättre nu. Jag håller på med musik och gör det nu till 110 procent.". Hon känns lite som min 10-åriga son som ska bli "Youtubare" när han blir stor :-)

Finalen spelades in för ett bra tag sedan. Märkligt att ingen kommenterat att de sett någon person och hur denna ser ut i nuläget. Fast det där med tvillingen var intressant. Hon som backade ur alltså. Måste vara stor som ett hus!

Edit: Aida har tydligen noll koll på sin storlek... " Jag har velat vara med i ”Paradise hotel” och ”Ex on the beach”."
__________________
Senast redigerad av Ingabromsar 2016-06-10 kl. 08:39. Anledning: Tillägg.
Citera
2016-06-10, 10:36
  #220
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4870X2
Sandra hade som mål att gå ner 50% dock, vilket skulle innebära en slutvikt på ca 60kg, med tanke på att det väl har gått några månader sen finalen så kanske hon väger det nu?

Såg att hon gått upp igen, 10kg tydligen, frågan är varför? Borde väl ha mycket god motivation till att fortsätta med viktminskningen, men kanske inte ändå. Verkar vara mycket vanligt att de går upp efter programmet.

Skulle vara intressant med ett program som mer går in på hur det har gått efter programmet så att säga, har de fortsatt gå ner? Eller börjat gå upp igen? Det vanligaste verkar vara att de går upp en del även fast de sällan har tappat allt till finalen. Det är nog få som verkligen lyckas fullt ut med förändringen.
Citera
2016-06-10, 10:51
  #221
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4870X2
Såg att hon gått upp igen, 10kg tydligen, frågan är varför? Borde väl ha mycket god motivation till att fortsätta med viktminskningen, men kanske inte ändå. Verkar vara mycket vanligt att de går upp efter programmet.

Illavarslande för segrarinnan måste man säga. Blir hon dessutom gravid kan det nog dra iväg ordentligt.
Alla som har gått ner i vikt tillfälligt kan nog vittna om hur otroligt lätt det är att lägga på sig igen. Så snabbt man släpper garden ramlar kilona tillbaka.

Måste säga att Pierre bar och bär sina kilon väldigt bra, gissade på en vikt runt 100 kg i finalen och såg absolut inte ut att väga 180 kg vid starten.
Citera
2016-06-10, 11:28
  #222
Medlem
Ja Pierre såg verkligen jättebra ut. Även Jonathan såg väldigt proportionerlig och fin ut.

Är det nån som räknat ut bmi på företagarna i finalen? Tyckte läkaren sa att Sandra hade bmi 29, det gränsar ju ändå till fetma och då var hon smalast av alla.
Citera
2016-06-10, 20:08
  #223
Medlem
RedXs avatar
Om Sandra har gått upp 10 kg (källa på det?) kan det ju kanske hända att hon blivit gravid? Jag har hört att det är vanligt att man går upp i vikt då.
Citera
2016-06-10, 20:23
  #224
Medlem
Jag tycker ändå Ola gått ner mest av alla. Han såg riktigt smal ut i ansiktet men måste ha minst 10 kg (säkert betydligt mer) överflödig hud att operera bort. Man såg redan på slottet att han hade en hel del överflödig hud då han redan gått ner rätt mycket i vikt sedan han varit som tjockast.
__________________
Senast redigerad av fantomsmurfen 2016-06-10 kl. 20:26.
Citera
2016-06-11, 11:47
  #225
Medlem
Lightnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Jag tycker ändå Ola gått ner mest av alla. Han såg riktigt smal ut i ansiktet men måste ha minst 10 kg (säkert betydligt mer) överflödig hud att operera bort. Man såg redan på slottet att han hade en hel del överflödig hud då han redan gått ner rätt mycket i vikt sedan han varit som tjockast.

Jag tänkte på detta också. Visst måste han ha gått ner en hel del innan han kom till slottet? Då kanske det inte var så konstigt att han klarade sig så bra hemma, alltså om han redan hade ett bantarliv sedan innan.
Citera
2016-06-26, 14:40
  #226
Medlem
Ingen som har koll på hur någon av deltagarna ser ut idag? Skulle tycka att det vore intressant med en uppföljning på alla deltagare från tidigare säsonger - inte bara de som har klarat sig (typ Robban från förra året) - för att se hur det går i dagsläget.
Citera
2016-06-26, 15:19
  #227
Medlem
KlopFers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mmmhej
Ingen som har koll på hur någon av deltagarna ser ut idag? Skulle tycka att det vore intressant med en uppföljning på alla deltagare från tidigare säsonger - inte bara de som har klarat sig (typ Robban från förra året) - för att se hur det går i dagsläget.

https://www.instagram.com/biggestloserse/

Kolla runt lite på instagram så hittar du säkert lite dagsfärska bilder
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback