Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2018-10-20, 08:10
  #49
Medlem
Har en polare som torska olaga intrång där av vakt, men han hade nog rätt rejäl otur då det oftast verkar lugnt.
Citera
2018-11-20, 20:23
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DunderFlummis
Har en polare som torska olaga intrång där av vakt, men han hade nog rätt rejäl otur då det oftast verkar lugnt.

Har också en polare som stötte på vakt där, dock hann han smita. Verkar som att dom har bra koll där.
Citera
2018-12-25, 02:17
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av acidbalance
Har också en polare som stötte på vakt där, dock hann han smita. Verkar som att dom har bra koll där.

Har stött på väktare där några gånger och varje gång så var klockan mellan 18-20 så man bör vara mer försiktig under den tiden.
Citera
2018-12-27, 07:25
  #52
Medlem
Vakter har täppt igen den vanliga ingången men går fortfarande att komma in väldigt lätt, är det sant att det bor tiggare där inne? Har aldrig stött på någon och har varit där väldigt många gånger
Citera
2018-12-29, 14:37
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biblo163
Vakter har täppt igen den vanliga ingången men går fortfarande att komma in väldigt lätt, är det sant att det bor tiggare där inne? Har aldrig stött på någon och har varit där väldigt många gånger

Jag har sett honom en gång och flera polare har också sett honom men han har aldrig gjort något, endast tittat på oss och gått därifrån.
Citera
2019-01-01, 05:06
  #54
Medlem
Många hypar detta stället, har aldrig träffat någon vakt eller tiggare där inne med herroin-sprutor och har varit där flera gånger och att det ska finnas någon galen gubbe där inne
__________________
Senast redigerad av Biblo163 2019-01-01 kl. 05:09.
Citera
2019-07-20, 14:15
  #55
Avstängd
Virrefribergs avatar
Jag och två vänner tog en sväng förbi färgfabriken ett par dagar sen, någon har tydligen klippt upp stängslet på baksidan i en fyrkantig form som man lätt kan ta sig igenom om man är smal.

Passade även då på att ta ett par bilder med telefonen:
https://imgur.com/gallery/H35H1Dq
Citera
2019-09-09, 22:31
  #56
Medlem
Är det nån som vet hur det ser ut där idag? Är det vakter eller tiggare där? Och hur lätt är det att ta sig in där?
Citera
2019-09-13, 01:19
  #57
Medlem
Det är jättelätt att gå in där, aldrig varit vakter för mig iaf och har varit där inne många gånger
Citera
2019-09-22, 20:52
  #58
Medlem
Jag och min polare besökte igår och vi plåtade lite bilder om någon är intresserad...

https://imgur.com/gallery/Gbaim3a (Vi tog flera bilder men imgur strulade)


Förresten, i det mindre huset som sitter ihop med Färgfabriken genom "gången i luften" så gick vi uppåt för att komma till taket. När vi kom upp ur trappan så var det ett stort element i vägen som jag puttade ner vilket gjorde en del ljud och då ser vi ett stort svart drapperi, ett par skor, en väska och det luktar som någon lagar mat eller tänt en eld. Vi blev rätt så övertygad att någon bodde där så vi gick snabbt tillbaka ner för så taggad var vi inte på att träffa på någon mysko person och bli knivhuggen eller något....

Vet någon om det faktiskt bor någon där?
Citera
2019-10-01, 01:35
  #59
Medlem
Säkert tiggare eller personer med missbruk
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback