• 5
  • 6
2016-03-31, 10:55
Medlem
Roedoress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurjon
Va där senast igår, såg inte många blattar öht däremot många ungdomar pga påsklov.

Jag behövde även min biljett för att ta mig ut med bilen trots att jag stod under 2 timmar i huset.

Det där är nog lite lotto. Jag blir ibland utsläppt automatiskt och ibland får jag trycka in biljetten. Oläsbar skylt vid några tillfällen skulle jag gissa på.
Citera
2016-03-31, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychadelic1
Är där säkert en gång i veckan, har inga dåliga erfarenheter, bara folk i tråden som är ljusskygga och överdriver

Precis!
Citera
2016-03-31, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rocca77
Precis!

Eller för att ni är svartskallar och just dom som människorna har problem med?
Citera
2016-03-31, 18:03
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychadelic1
Är där säkert en gång i veckan, har inga dåliga erfarenheter, bara folk i tråden som är ljusskygga och överdriver

Då är du antagligen blind eller dum. "Mall of Scandinavia" har ganska fort blivit en mångkulturell mötesplats. Det är riktigt äckligt på sina håll, men är än så länge forf i ett ganska tidigt stadie. Ge det ett halv år eller så, så har ni ett nytt Kista Galleria.
Citera
2016-03-31, 19:01
Medlem
Sweeper80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
Då är du antagligen blind eller dum. "Mall of Scandinavia" har ganska fort blivit en mångkulturell mötesplats. Det är riktigt äckligt på sina håll, men är än så länge forf i ett ganska tidigt stadie. Ge det ett halv år eller så, så har ni ett nytt Kista Galleria.

Det kanske är dags att införa olika öppettider? Halva dagen för män och halva för kvinnor - för säkerhets skull?
Citera
2016-04-01, 13:41
Medlem
SpecialEditions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clappen
Ungefär så det är i samtliga köpcentrum runt om i Sverige. Detta är framtiden, bara vänja dig vid det nya härliga Sverige.
Tack och lov har jag ett centrum en bit bort som ännu inte invaderats av MENA-folket. Där är det faktiskt en fröjd att handla
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in