Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-10, 19:38
  #325
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frank-costello
Bree Olson ska närvara på Exxxotica Edison, New Jersey, nu i november i år. http://nj.exxxoticaexpo.com/bree-olson-to-appear/

Hon behöver pengarna.
Citera
2017-11-10, 20:22
  #326
Medlem
frank-costellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papaoutai
Hon behöver pengarna.
Skulle inte förvåna mig. Hon streamade en stund via Periscope när hon var där. Under sändningen satt hon mest och skrev autografer. https://www.pscp.tv/w/1kvJpkwVZaoGE
Citera
2017-11-10, 21:59
  #327
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frank-costello
Bree Olson ska närvara på Exxxotica Edison, New Jersey, nu i november i år. http://nj.exxxoticaexpo.com/bree-olson-to-appear/

Inget är mer patetiskt än när någon gråter ut och tar avstånd från sina gärningar bara för att när kassan sinar krypa tillbaka till samma sak en gång till. Klart att kärringen behöver pengar, men lite ryggrad får man ha, t o m som begagnat sprutluder.
Citera
2017-11-10, 22:30
  #328
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Papaoutai
Nej precis. Jag tror branschen är hyfsat ren idag för lagarna i California är stenhårda med att Porrindustrin följer lagen. Men det sker HIV fall då och då även idag.

Kruxet är väl att dessa damer är med på events där de "säljs" till högst bjudande - för en natt eller kväll.

Såg någon dokumentär för några år sen där en ex halv misslyckad stjärna beklagade sig över branschen, samt allt det som sker utanför kameran.

Inte förvånande om de blir erbjudna saker för stora summor, tro fan några nappar sen kan spridningen vara igång.
Citera
2017-11-10, 22:53
  #329
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frank-costello
Skulle inte förvåna mig. Hon streamade en stund via Periscope när hon var där. Under sändningen satt hon mest och skrev autografer. https://www.pscp.tv/w/1kvJpkwVZaoGE

Hon såg ju rätt söt ut där.

Citat:
Ursprungligen postat av quickhook
Kruxet är väl att dessa damer är med på events där de "säljs" till högst bjudande - för en natt eller kväll.

Såg någon dokumentär för några år sen där en ex halv misslyckad stjärna beklagade sig över branschen, samt allt det som sker utanför kameran.

Inte förvånande om de blir erbjudna saker för stora summor, tro fan några nappar sen kan spridningen vara igång.

Slog på TV:n en natt häromdagen på kanal 24 tror jag eller kunskapskanalen där kom ett helt random program om porrberoende bland unga i synnerhet killar samt en ex porrstjärna som sade allt skit om branschen (Jenna Presley)

Alltså - man fattar att det är illa i branschen. Det är inga trevliga herrar som styr direkt. Man tycker ändå att unga tjejer borde tänka sig för. Hellre att de tar ett jobb på ett Café istället i L.A och lever på dricksen än att knulla framför kameran i ex antal år för att sedan sitta där och snacka skit om branschen.
Citera
2017-11-11, 20:30
  #330
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Papaoutai
Hon såg ju rätt söt ut där.



Slog på TV:n en natt häromdagen på kanal 24 tror jag eller kunskapskanalen där kom ett helt random program om porrberoende bland unga i synnerhet killar samt en ex porrstjärna som sade allt skit om branschen (Jenna Presley)

Alltså - man fattar att det är illa i branschen. Det är inga trevliga herrar som styr direkt. Man tycker ändå att unga tjejer borde tänka sig för. Hellre att de tar ett jobb på ett Café istället i L.A och lever på dricksen än att knulla framför kameran i ex antal år för att sedan sitta där och snacka skit om branschen.

Den där "dokumentären" producerades av en kristen organisation, två frikyrkliga "journalister"
Citera
2017-11-11, 23:13
  #331
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Papaoutai
Hon såg ju rätt söt ut där.



Slog på TV:n en natt häromdagen på kanal 24 tror jag eller kunskapskanalen där kom ett helt random program om porrberoende bland unga i synnerhet killar samt en ex porrstjärna som sade allt skit om branschen (Jenna Presley)

Alltså - man fattar att det är illa i branschen. Det är inga trevliga herrar som styr direkt. Man tycker ändå att unga tjejer borde tänka sig för. Hellre att de tar ett jobb på ett Café istället i L.A och lever på dricksen än att knulla framför kameran i ex antal år för att sedan sitta där och snacka skit om branschen.

Det är ju knappast de klokaste av män och kvinnor i den branschen. De som låter sig bli utnyttjade eller de som hycklar är ju knappast begåvade till annat. Dessvärre finns några miljarder män som uppenbarligen roar sig med att se eländet så....
Citera
2017-11-11, 23:42
  #332
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quickhook
Det är ju knappast de klokaste av män och kvinnor i den branschen. De som låter sig bli utnyttjade eller de som hycklar är ju knappast begåvade till annat. Dessvärre finns några miljarder män som uppenbarligen roar sig med att se eländet så....
Och kvinnor men i det fallet står dubbelmoralen hög.
Citera
2017-11-12, 00:11
  #333
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dudek
Den där "dokumentären" producerades av en kristen organisation, två frikyrkliga "journalister"

Jo jag såg det också. En märklig sak har hänt sedan jag såg det programmet rent spontant. Jag kan inte längre njuta av porr eller gå igång på det. Har gått en vecka nu. Inte för att jag tittar ofta eller länge men, känns som "illusionen" är bruten och eftersom porr är ren och skär fantasi så.

Märkligt..

Citat:
Ursprungligen postat av quickhook
Det är ju knappast de klokaste av män och kvinnor i den branschen. De som låter sig bli utnyttjade eller de som hycklar är ju knappast begåvade till annat. Dessvärre finns några miljarder män som uppenbarligen roar sig med att se eländet så....

Männen bakom kamerorna besitter nog säkert en del intellekt. De har bara inte samma moral som övriga samhället. Kvinnor är något av mysterium. En del slår mig som ordentliga bimbos och en del framstår nästan lite förnuftiga eller "vanliga". Inte annorlunda från tjejen som sitter bredvid en i lunchen, på caféer eller på tåget.
__________________
Senast redigerad av Papaoutai 2017-11-12 kl. 00:14.
Citera
2017-11-12, 14:07
  #334
Medlem
Jag tycker vi borde legalisera prostitution så att vi slipper titta på porr.
Citera
2017-11-12, 14:22
  #335
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quickhook
Det är ju knappast de klokaste av män och kvinnor i den branschen. De som låter sig bli utnyttjade eller de som hycklar är ju knappast begåvade till annat. Dessvärre finns några miljarder män som uppenbarligen roar sig med att se eländet så....

Några hundra miljoner kvinnor också. Intressant är att den mest sjuka porren som typ BDSM där man rollspelar våldtäkter där är det faktiskt fler kvinnor än män som tittar... Fifty Shades of Grey fenomenet.

Vad som är bra är väl att numera är kvinnor inom branschen också producenter och skapar sin egen porr.
Citera
2018-10-03, 19:29
  #336
Medlem
Jaha, så kan det gå. Det förefaller alldeles uppenbart för mig. Kanske bara jag som är fördomsfull
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback