Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2016-03-27, 09:29
  #25
Medlem
akehodells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Epimanes
När man argumenterat med liberaler så har jag nämnt att jag är mindre rasistisk än "världsmedborgaren", det har givit god effekt. Faktiskt bara folk på yttersta vänsterkanten som tjafsat vidare på antirasist-spåret då.

Idioterna på vänsterkanten har nollkoll och vill göra allt till rasism, antifeminism, islamofobi eller afrofobi för att de tror det passar deras agenda.
De är så lurade och när de vaknar kommer Sverige att vara förändrat i grunden och då kommer de att få se på rasism m.m.
Se hur det gick för vänstern i Iran som slogs med islamisterna för att störta shahen av Iran.
När deras "klasskamp" sprack efter att sovjetkommunismen föll fick de hitta nya grupper och motståndare att stödja och då dök all denna rasism, antifeminism, islamofobi eller afrofobi upp istället.

Nyttiga idioter som bara går världsfinansens ärenden mot ett kollapsat samhälle med billig arbetskraft.
De kommer att bli mycket besvikna i bästa fall, i värsta fall väntar avrättning då de inte fyller någon funktion för makten längre.
Citera
2016-03-27, 09:40
  #26
Medlem
Linnaeusss avatar
Citat:
– France was the least racially tolerant country in Europe."
Var det bara etniska fransmän som inkluderades i denna undersökning? Mig veterligen utgörs de mest rasligt intoleranta områdena av de negroida no-go-zonerna i Frankrike.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback