Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-04-29, 14:52
  #25
Medlem
nero1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EVF111
Är trennet också el bruto?
Det stämmer bra det! Men har bara kört en 10ml Trena A, sen hade jag otur att beställa 20ml/100mg Tren A från Primus Ray. Gjorde beställningen precis innan analysbeskedet på att Primus Trennet bara innehåller 75mg/ml.
Men hur som helst: EL Brutos tren är mindre problematisk att sätta, knappt något PIP alls. Jag har av 10st injektioner fått "tren hosta" vid 2 olika tillfällen, möjligen 3 gånger, även om den sista mest bestod av ett par harklingar. Men ett stick orsakade den värsta känslan jag någonsin upplevt i luftrören. Som ett ordentligt astma-anfall, fick knappt någon luft allt under ett par minuter. Pulsen sköt i taket. Men jag tror mycket har att göra med att jag satte den för snabbt och att jag kan träffat en ven då lite blod kom ut ur sticksåret (kör iof med gröna).
Primus Trennet är dock ett trent helvete då dessa nästa alltid orsakar en reaktion från helvetet, med rejäl inflammerad lårkaka som sitter 3-4 dagar. Ingen hosta (om det nu är ett bevis för nåt). Men bra tryck. 75mg Tren är faktiskt rätt hårigt, får dessutom alla andra klassiska tren-åkommor som nattsvett, insomni och ett allmän jobbigt allmäntillstånd. Tvivlar på att EL BRUTOS tren a verkligen innehåller 100mg. Jag känner likvärdigt drag med Primus Trennet, även om EL B. kanske är att rekommendera med tanke på hur len den är att sätta...
Jo kan rekommendera att blanda besvärliga tren a-oljor med lika delar Testo-E,C eller Sustanon och sen köra halva dosen i ett stick och andra halvan i en annan del av muskeln. Jag kör numera 1ml Tren/Testo i höger lår och den andra millilitern av blandningen i det vänstra låret. Har sedan dess minimerat PIPet som Primus Trennet orsakade när jag körde hela dosen i ett och samma stick.
__________________
Senast redigerad av nero1 2017-04-29 kl. 14:59.
Citera
2017-07-25, 21:02
  #26
Medlem
laxes avatar
Fruktansvärt pip på deras test p 150mg/ml samt att den bildar kristaller.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback