Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-11-20, 16:46
  #13
Medlem
en HTPC!
2005-11-20, 17:00
  #14
Medlem
jaha jovissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arasall
Ptja, du känner väl din flickvän bäst, hoppas jag. Själv är jag också av kvinnligt kön och hade definitivt uppskattat t.ex. Call of Duty 2 som present... men det är ju jag, det.

Det finns ett spel som liknar Sims nu, fast man är filmregissör... kommer tyvärr inte på vad det heter - Movie Maker kanske? Av samma tillverkare som gjort Black & White. Min svägerska kanske är mer representativ för den typ av kvinnor din flickvän tillhör, och hon har älskat simmarna och spelar nu det här filmspelet fram till sent på natten. Kanske ett tips?

Spaweekend skulle jag personligen kräkas på, men restaurang + konsert vore väl nåt bra för er båda två?!
mycket bra tips, tackar !!
2005-11-20, 17:26
  #15
Medlem
Seagates avatar
Vet inte om jag bör skapa en ny tråd eller låta denna tråd vara Flashbacks officiella "Vad ska jag ge till min pojkvän/flickvän i julklapp"-tråd, men jag satsar på att fortsätta på den.

Jag har en flickvän som jag inte vet vad jag skall ge i julklapp. Hon är väldigt intresserad av datorer faktiskt, nästan mer intresserad än vad jag själv är. Tror dock att hon är mer inne på mjukvarubiten till skillnad från Farbror Seagate som hellre monterar en ny hårddisk som lördagsnöje än spelar datorspel.
De spel hon gillar är väl främst shot em up (Counterstrike etc) och The Sims. Vet inte riktigt om hon spelar så mycket annat, ingen aning om vilka spel hon har i serierna, tror hon brukar vara ganska snabb med att köpa det nyaste när det kommer ut tyvärr. Counterstrike Source har hon redan, etc..
2005-11-20, 17:29
  #16
Medlem
jaha jovissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seagate
Vet inte om jag bör skapa en ny tråd eller låta denna tråd vara Flashbacks officiella "Vad ska jag ge till min pojkvän/flickvän i julklapp"-tråd, men jag satsar på att fortsätta på den.

Jag har en flickvän som jag inte vet vad jag skall ge i julklapp. Hon är väldigt intresserad av datorer faktiskt, nästan mer intresserad än vad jag själv är. Tror dock att hon är mer inne på mjukvarubiten till skillnad från Farbror Seagate som hellre monterar en ny hårddisk som lördagsnöje än spelar datorspel.
De spel hon gillar är väl främst shot em up (Counterstrike etc) och The Sims. Vet inte riktigt om hon spelar så mycket annat.
Jo det ligger något i att det var korkat att starta tråden här, de flesta tips kommer ju ändå inte ha direkt beröring med it-data känns det som..., kanske flytta eller låsa och starta ny vore en välgärning ?
2005-11-20, 17:35
  #17
Medlem
R.Y.Fs avatar
Parfym är den ultimata "gör-det-lätt-för-sig"-prylen. Uppskattas dock alltid av tjejerna i min närhet.

DVD, CD-skivor och lite annat skit brukar fungera bra också.
2005-11-20, 17:46
  #18
Medlem
Seagates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Y.F
Parfym är den ultimata "gör-det-lätt-för-sig"-prylen. Uppskattas dock alltid av tjejerna i min närhet.

DVD, CD-skivor och lite annat skit brukar fungera bra också.

Funderar på att köpa en bärbar dator till henne, eller är det att gå för långt? Har extremt dålig ekonomi just nu.
2005-11-20, 18:01
  #19
Medlem
jaha jovissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seagate
Funderar på att köpa en bärbar dator till henne, eller är det att gå för långt? Har extremt dålig ekonomi just nu.
tycker det låter perfekt, men dyrt. Ledsen lär hon ju inte bli
2005-11-22, 12:34
  #20
Medlem
erikbes avatar
Jag gav en 2 kg pulversläckare till min dam förra året
2005-11-22, 12:53
  #21
Medlem
nanos avatar
ska köpa en buttplugg till min tjej i julklapp
2005-11-22, 13:59
  #22
Medlem
jaha jovissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Jag gav en 2 kg pulversläckare till min dam förra året
Till sommarstugan ?
2005-11-22, 15:48
  #23
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jaha jovisst
Till sommarstugan ?

Nej, till lägenheten
2005-11-22, 16:04
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 112
Rosa ipod mini, köpte en sån till tjejen förra julen riktigt uppskatat.

Nano är hetare
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback