• 1
  • 2
2016-03-28, 17:21
Medlem
Alkyonioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tokconny
när fick du kortet? man brukar få ett kontobesked i mitten av månaden av sina köp.

Oktober 2015
Citera
2016-03-28, 17:22
Medlem
Alkyonioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dictionary
Tips! Om du inte loggar in och hanterar dina e-dokument på typ sju månader så börjar Handelsbanken skicka pappersversioner istället även om du valt att du vill ha e-dokument. Så börja logga in då och då om du vill slippa få hem papper.

Aha, tack!

Jag har inte varit inne på hemsidan sedan förra året så det kan ju vara därför.
Citera
2016-03-29, 19:06
Medlem
Alkyonioss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bunny
Hur kan det inte framgå för dig att du har ett saldo på plus?

Läs båda frågeställningarna för i h-vete.
Citera
2016-03-29, 20:56
Medlem
Bunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alkyonios
Läs båda frågeställningarna för i h-vete.
För att de skickar ut kontoutdrag/kontosammanställning, precis som andra banker?
Citera
2016-03-29, 21:04
Medlem
Banken försöker blåsa dig! Självklart har du ingen skuld... Inte fan hade du frågat här annars? Typ. Öh, jag har lånat 5000kr från banken är jag skyldig dom 5000kr nu?

Har man tagit ett lån lär man veta om det...
Citera
2016-03-30, 00:01
Medlem
Bunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magban
Banken försöker blåsa dig! Självklart har du ingen skuld... Inte fan hade du frågat här annars? Typ. Öh, jag har lånat 5000kr från banken är jag skyldig dom 5000kr nu?

Har man tagit ett lån lär man veta om det...
På vilket sätt försöker banken blåsa TS genom att skicka ut det kontoutdrag som de flesta banker med jämna mellanrum skickar ut?

Jag får själv ett från OKQ8 varje månad och från Swedbank varje kvartal. Försöker dom då alltså blåsa mig?
Citera
2016-03-30, 00:37
Medlem
Nordea har rutinen att så fort du har skaffat internetbank och loggat in där så slutar banken att skicka papperssaldo. Det var väldigt länge sedan jag fick ett sådant brev, min gamla datorlösa mor däremot får ett saldo varje månad per post.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in