Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-03-23, 20:00
  #1
Medlem
Det finns flera tekniska beskrivningar kring tankestyrning, här är min senaste teori:

Bilduppkomst via frekvenser skapade mellan dina och mina mobiltelefoner

För några dagar sedan när jag promenerade upp för slottsbacken så känns det i efterskott att någon exploaterade min ilska och jag började få upp bilder på uppsprängda människor i huvudet. Väldigt lika dom bilder som visades i media igår. Utifrån ett tankestyrnings-perspektiv så skall man då kunnat lyckas med att med hjälp av mobiler eller annan teknologi (t ex genom tänderna) producera bilder för att försöka provocera fram ett humör eller beteende hos mig. Något som jag personligen är mer vanligt än ovanligt. Antenn-samhället är förstås en del av det. Sen vilka frekvenser och hur det fungerar exakt får vi nog fråga nutidens Mengele's.

Om nu ovanstående är en ren konspirationsteori och inte stämmer så innebär det att jag är synsk. Det har man enligt Wikipedia's tolkning kommit fram till inte stämmer, eller åtminstone inte på den nivå där det kan användas vetenskapligt.

När jag gick förbi tv-apparaterna igår såg jag exakt samma bilder igen och jag gick runt och tyckte det var tjatigt, över-maximerat och rent indoktrinerande med denna överdrivna repetetion. Sätter jag det i relation till dödsfallen i Irak och sen lägger till de övriga krigshärdarna i landet så känns rapporteringen väldigt vinklad och oproportionell.

Med tanke på min sista analys så kan jag väll tänka att båda teorier är möjliga förklaringar och jag utesluter inte heller 'både och'-scenario...

Tankar kring detta?

Själv så ställer jag mig frågan är hur jag skall kunna bevisa om vad som är vad, hur jag skall kunna ge ett än bättre motstånd eller lära mig att bemöta det på ett än mer konstruktivt sätt än vad jag gör idag.
Citera
2016-03-24, 04:59
  #2
Medlem
HobbyHitlers avatar
Får man helt apropå fråga om TS har begagnat amfetamin eller liknande substanser en längre tid?
Citera
2016-03-24, 07:36
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyHitler
Får man helt apropå fråga om TS har begagnat amfetamin eller liknande substanser en längre tid?

Ja, substanser fanns med i bilden.
Citera
2016-03-24, 10:51
  #4
Medlem
HobbyHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninj4h
Ja, substanser fanns med i bilden.
Under en tid innan du gjorde dessa iakttagelser? Inte bara enstaka skilda tillfällen alltså?
Citera
2016-03-28, 11:43
  #5
Medlem
T-80Us avatar
Vapen & Militär --> Konspirationer och alternativa teorier

/Mod
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback