Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-03-23, 19:04
  #1
Medlem
Hej!

Har någon annan erfarenheter av mytrendyphone? Jag skickade in min telefon på reparation, beställde även ett minneskort på samma gång..

Det står på deras sida att de tar 2-5 dagar efter att dom fått produkten före jag får den hem tillbaks "Som ny".. Jag väntade 3 veckor och min telefon kom tillbaks, dom hade bytt skärmen, den var lös, döda pixlar i hörnen och allmänt jävligt dåligt lagad helt enkelt, den var även lite böjd (glaset).. OCH INGET MINNESKORT, fast dom sade att dom hade skickat.. Nu skickade jag tillbaka telefonen eftersom dom sa att dom ska åtgärda detta, det har nu gått 1 vecka och jag har inte fått något svar om någonting, även fast jag tagit kontakt med deras kundservice..

Har någon annan erfarenhet av detta? Och vad fan ska man göra om dom inte åtgärdar det här? Jag menar om dom nu säger "Tyvärr kan vi inte reklamera detta blabla och enligt våra uppgifter har vi skickat allt" etc.? Vad ska man ta sig till? Vem ska man ta kontakt med? Det kan ju inte vara lagligt? Jag tänker inte låta dem behålla mina pengar för något jag inte fått..
2016-03-23, 19:09
  #2
Medlem
nickeheaads avatar
Vad tråkigt att höra!

Köpte ett ersättningsbatteri till mobil där för ett antal år sedan, de lyckades skicka fel batteri två gånger. Den tredje gången fick jag rätt. Det batteriet var undermåligt och höll typ 2 månader.
Efter det så har jag inte velat ha nånting med dom att göra.
2016-03-23, 19:31
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickeheaad
Vad tråkigt att höra!

Köpte ett ersättningsbatteri till mobil där för ett antal år sedan, de lyckades skicka fel batteri två gånger. Den tredje gången fick jag rätt. Det batteriet var undermåligt och höll typ 2 månader.
Efter det så har jag inte velat ha nånting med dom att göra.

Fyfan.. Önskar jag hade läst mer om företaget FÖRE jag beställde, verkar vara många som har problem.. Jag skrev med deras kundservice precis, och frågade om dom kommer ersätta den felaktiga installation etc etc.. "Om det kommer fram att det är vårt fel, ja"..??? Jag menar vad i helvete.. låter sketchyt som fan.
2016-03-23, 19:40
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bog11
Vi har försökt handla från dem några gånger, enbart för att de, just då, varit ensamma om en viss produkt. Men det har ALLTID blivit fel... Det verkar helt enkelt så att man inte riktigt bryr sig om kunderna efter de väl beställt och betalat.

Verkar som hela företaget drivs av okompetenta 15 åringar. Oproffsigt och stökigt Kundservicen är inget att hänga i granen heller.
2016-03-25, 10:38
  #5
Moderator
Motvillig1.2s avatar
Låser den här då det inte kommer att handla om telefoni utan om ett påstått skumraskföretag, fortsätt gärna i:

(FB) Varning för företaget MyTrendyPhone.se/.com

/MOD

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback