2016-03-23, 17:26
Medlem
stopthekillings avatar
Fria Tider har idag en artikel om Svenska Institutets Twitterkonto, de har nämligen gett en kulturberikare fria tyglar att skriva vad han vill, som vanligt när man ger MENA invandrare något som helst ansvar eller makt så missbrukas det totalt, han har tagit sig friheten att sprida extremt grova saker, som t.ex; "I'm the immigrant fucking your daughter while you're trying to sleep ignoring her moans calling me 'daddy'."

En utlandssvensk som bad om ursäkt åt oss svenskar möttes utav ännu värre saker, han blev anklagad för att ha sex med sin syster, och blev ordentligt verbalt påhoppad.

Fria Tider ringde upp honom, men han nekar totalt. Han är en fegis som flydde sitt land så fort det började skaka lite, sen sitter han tryggt bakom skärmen för att pissa på folket som var snälla nog att ta hand om honom, för att sedan totalneka som en rädd liten hund. Enligt Fria Tider rör det sig

Är det rimligt för ett svenskt institut att ge en MENA invandrare något som helst ansvar?
Vem ska stå till svars för detta?
Vem är denna Elias Kreidy?

http://www.friatider.se/jag-ar-invandraren-som-knullar-din-dotter
Citera
2016-03-23, 18:40
Medlem
apelsinhimlens avatar
Svenska Institutet var något nytt. Ska läsa på.
Citera
2016-03-23, 18:48
Medlem
Eroticon6s avatar
Han beskyller svenskarna för folkmord på samer. Men säger inte ett skit om turkarnas folkmord på 3 miljoner armenier och greker. Skryter sen om att han stjäl svenskars utbildning och arbeten.
Citera
2016-03-23, 18:54
Medlem
WallStreetNomads avatar
Han tål inte att någon trollar tillbaka. Han blockade mig
Citera
2016-03-23, 18:56
Medlem
DIdes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eroticon6
Han beskyller svenskarna för folkmord på samer. Men säger inte ett skit om turkarnas folkmord på 3 miljoner armenier och greker. Skryter sen om att han stjäl svenskars utbildning och arbeten.

Jag tycker att jag har hört det förut. Invandrare som kommer hit, blir inkvoterade på en offentligt arbetsplats, ofta med relativt hög lön och som sedan blir styva i korken. De kopplar ofta inte att deras lön är skattefinansierad och att de i princip är de arbetandes slav. Det gäller i princip alla skattefinansierades jobb. Dessvärre arbetar demokrati långsamt men ändå träget.

Så småningom tröttnar slavägaren och kastar ut idioten... :- )
Citera
2016-03-23, 19:09
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WallStreetNomad

Klart han inte gör. Han är inte man nog att försvara sina åsikter i en diskussion, liksom hela det kulturmarxistiska etablissemanget. Om en vit man skriver på det där sättet riskerar han att bli fängslad eller förföljd men här hyllas han av sina fans. Särskillt vänsterkvinnorna tycker att hans sexuella maktmissbruk är riktigt sexigt. Utnyttja vite mannens döttrar framför dennes ögon är det han säger. Hur gammal är killen som säger sig knulla svenskrs döttrar nör hennes pappa sover i huset. Hans frustration, mindervärdeskomplex och hat mot svensken visar bara på att han inte får så mycket fitta som han försöker påskina. Den fitta han får delar han med hundra andra babbar. Och det vet han om.
Citera
2016-03-23, 19:11
Medlem
Eroticon6s avatar
En svensk man åker ner till Irak och blir anställd av iraktiska staten. Sedan skriver han"I'm the immigrant fucking your daughter while you're trying to sleep ignoring her moans calling me 'daddy'." På irakiska tv husets twitter. Vad gör Irakierna med svensken?
Citera
2016-03-23, 19:15
Medlem
Grottgretas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eroticon6
En svensk man åker ner till Irak och blir anställd av iraktiska staten. Sedan skriver han"I'm the immigrant fucking your daughter while you're trying to sleep ignoring her moans calling me 'daddy'." På irakiska tv husets twitter. Vad gör Irakierna med svensken?
Fantasifullt scenario, självklart hade detta aldrig hänt men om vi leker med tanken så tror jag det hade inneburit ett av tre alternativ:
a) En offentlig ursäkt på ett förödmjukande vis
b) Ett offentligt straff på ett förudmjukande vis
c) Offentlig avrättning
Citera
2016-03-23, 19:20
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grottgreta
Fantasifullt scenario, självklart hade detta aldrig hänt men om vi leker med tanken så tror jag det hade inneburit ett av tre alternativ:
a) En offentlig ursäkt på ett förödmjukande vis
b) Ett offentligt straff på ett förudmjukande vis
c) Offentlig avrättning

Då lägger jag en vild gisning på alternativ c.

För Iakierna kommer undersöka svenskens andra tweets och upptäcka att han skryter med att han snor irakiernas utbildning och arbeten. Dessutom säger han att irakierna inte är iraks usprungsbefolknig och att man bestulit irak från andra folk genom krigföring.
Citera
2016-03-23, 19:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WallStreetNomad

Jag blev blockad redan när den blattekärringen spred sitt svenskhat. Hur fan kan man låta dessa skräpmänniskor få verka under dessa premisser?
Citera
2016-03-23, 19:57
Medlem
WallStreetNomads avatar
Hur får man tillgång till det Twitterkontot en vecka? Jag känner att jag vill sprida lite glädje och kärlek en tid
Citera
2016-03-23, 19:57
Medlem
Bara-Robins avatar
Vad är Svenska Institutet för något? Är det skattefinansierat? Vem är chefen som godkänt detta? Är detta lagligt?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in