Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2016-04-08, 18:18
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zyrtec
Om detta är sant så är du jävligt korkad.. Vem skickar flera hundra tusen till någon man aldrig har träffat irl?

Brukar väl va nån artikel per år/vartannan år typ om nån äldre man som blivit blåst på några 100k tycker jag. Så det händer ju, även om det inte är det vanligaste som sker!
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Förövrigt tror jag hon har ont om cash och därför inte kan höra av sig, dra iväg en slant o se om det hjälper vet ja!
Citera
2016-04-08, 22:24
  #26
Medlem
Zyrtecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Brukar väl va nån artikel per år/vartannan år typ om nån äldre man som blivit blåst på några 100k tycker jag. Så det händer ju, även om det inte är det vanligaste som sker!
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Förövrigt tror jag hon har ont om cash och därför inte kan höra av sig, dra iväg en slant o se om det hjälper vet ja!

Dessa äldre män brukar ligga på 50-60+ i åldern, tvekar dock på att TS är så pass gammal.. Antingen trollar TS eller så är han verkligen korkad. I så fall får han skylla sig själv
Citera
2016-04-08, 22:26
  #27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte400
För att göra en historia kort så har jag träffat en kvinna från Rabat i Marocko. Vi har under det senaste året haft lång och intensiv kontakt över internet. Tanken är hon ska komma hit till Sverige och att vi ska bilda familj och framtid tillsammans.

Helt plötslig har inte denna kvinna svarat på Fb, Skype eller telefon på 2 dagar. Jag har ingen aning vad som hänt. Misstänker att hennes far försöker sätta stopp för vår relation.

Jag har fått sjukskriva mig idag för jag börjar bli både orolig och desperat. Hur kan man eftersöka en kvinna i Marocko?

Du får hitta en kvinna som älskar dig vännen!
Citera
2017-03-23, 21:37
  #28
Avstängd
Haverisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte400
För att göra en historia kort så har jag träffat en kvinna från Rabat i Marocko. Vi har under det senaste året haft lång och intensiv kontakt över internet. Tanken är hon ska komma hit till Sverige och att vi ska bilda familj och framtid tillsammans.

Helt plötslig har inte denna kvinna svarat på Fb, Skype eller telefon på 2 dagar. Jag har ingen aning vad som hänt. Misstänker att hennes far försöker sätta stopp för vår relation.

Jag har fått sjukskriva mig idag för jag börjar bli både orolig och desperat. Hur kan man eftersöka en kvinna i Marocko?
Vad det inte du som var tillsammans med en kvinna som var döv, enligt en annan tråd? Det är kanske därför hon inte svarar när du ringer?
Citera
2017-03-23, 21:39
  #29
Avstängd
kninsed445s avatar
Undvik marockaner eller nord afrikaner. Finns inget värre skräp folk.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback