Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 1
  • 2
2005-11-26, 00:05
  #13
Medlem
oxidates avatar
Jag gillar ditt språk Nemeziz. Det är fett fint på något konstigt sätt.
Citera
2005-11-27, 23:38
  #14
Medlem
dilates avatar
En av de bästa rapporterna jag läst på ett tag, Hail Nemesis!

Cheers mate!
Citera
2005-12-21, 09:18
  #15
Medlem
Nemesis1s avatar
Sådärja, nu är det hög (pun intended) tid att jag skriver om ännu ett improviserat rökäventyr... Kommer inom kort med en rapport...
Citera
2005-12-21, 09:20
  #16
Medlem
Nemesis1s avatar
Sådärja, då har man ägnat sig åt lite improviserad haschrökning igen... Denna gång kombinerat med lite icke-improviserat alkoholdrickande och bensoflöddrande... En perfekt början på en onsagmorgon... Eller kanske en tisdagskväll, eftersom jag vakat hela natten och inte sovit det minsta så kan man nog kalla detta en tisdag från mitt perspektiv...

Mäkrte att det satt fast en massa haschsmulor under rullmattan i min cigaretterrullningsmaskin... Tanken slog mig, och vips var det gjort... Löste upp all denna oanvända THC i smör, lät lite tobak dra sig i smöret med fettlöst hasch och rullade ett par jointar av smeten... De var lite knepiga att röka p.g.a fettkladdet, så det blev att blanda det hela med vanlig tobak...

Nå, blev jag stenad?? Givetvis... Nu är jag stenad, full och påverkad av bensodiazepiner... Riktigt trevligt faktiskt... Men lite rörig i skallen är jag... Riktigt guldfiskminne kan man säga att jag har... Så fort jag har skrivit en mening glömmer jag bort den... Men jag lyckades ändå städa undan allt knarkrelaterat ur köket, vilket jag är ganska stolt över... Inte direkt min favoritsysselsättning då jag är nykter, och då jag är stenad (och flöddrad!) är det hela ännu jobbigare, men man blir ju paranoid och vet aldrig då snuten stormar in och vill sätta mig bakom galler...

Visserligen skall man inte skriva tripprapporter medan man är påverkad, man skall vänta tills efter ruset, men jag är otålig och varken kan eller vill vänta... Tobes och eventuella andra moderatorer får ursäkta... Jag anser mig ha rätt att skriva om mina erfarenheter trots att jag fortfarande minst sagt är påverkad... Regeln kan få gälla de andra, men jag står över lagen, som man kanske får säga om man är narcissistiskt lagd... Men det hela handlar inte bara om egofixering... Jag kan trots allt fortfarande stava och uttrycka mig utan att det blir en massa smilisar och förvirring, och därför anser jag att denna rapport är fullt duglig trots det kemiskt utmanande tillståndet jag befinner mig i då jag skriver...

Men nåja, nu skall jag inte svamla mer utan gå och lägga mig... Vi får se om jag minns detta imorgon... Om inte, så var det ju tur att jag skrev ner det nu, eftersom det annars inte hade blivit någon tripprapport öht...

Ha en trevlig natt! Eller dag, kanske jag borde säga, med tanke på att de flesta andra stiger upp nu då jag lägger mig...
Citera
2017-06-06, 22:36
  #17
Medlem
Charlie-Whites avatar
Pundar du fortfarande?
Citera
2017-06-06, 22:56
  #18
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charlie-White
Pundar du fortfarande?
Han(TS) är dog för drygt 3 år sedan.
(FB) Avlidna medlemmar på FB... (se början på tråden för länk till lista)
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback