Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-11-17, 19:32
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ballooo
Sålde mitt innehav idag med, har gått så mycket plus sen köpte in mig på 0,04.
Tror den kommer gå ner idag så avvaktar och köper på mig om så sker.

Nu har jag köpt in mig på en liten chanspost igen. Hoppas på PM innan rapport!
Citera
2016-11-18, 15:42
  #26
Medlem
Ballooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wizhen
Nu har jag köpt in mig på en liten chanspost igen. Hoppas på PM innan rapport!

Ja gått ner så pass mycket nu att jag köpte in mig lite med.
Det vore ju nice med ett pm innan
Blir intressant med delårsrapporten om en vecka men tror inte något i den kommer driva kursen uppåt.
Citera
2017-05-24, 20:08
  #27
Medlem
SnobbenLs avatar
Ville bara informera mina fans att jag gått in stort då jag anser att Lifeassays är kraftigt undervärderat och har stor potential att dominera marknaden för bland annat cancerprevention/behandling.

Så stryk era kavajer och sätt in allt ni har. See you on the flip side dogg
Citera
2017-06-02, 05:11
  #28
Medlem
Batoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnobbenL
Ville bara informera mina fans att jag gått in stort då jag anser att Lifeassays är kraftigt undervärderat och har stor potential att dominera marknaden för bland annat cancerprevention/behandling.

Så stryk era kavajer och sätt in allt ni har. See you on the flip side dogg

Strök mina håliga jeans å satte in 2000kr. Tack för tipset, snart kommer de goda livet. Voff.
Citera
2017-06-21, 19:15
  #29
Medlem
SnobbenLs avatar
pm kommer inom kort. Förmodligen på måndag. Pm kommer berätta att humanstudier för deras cancer metoder ska genomföras. Och fler stora investerare kommer uppmärksammas. Vi lär även se en fler, större ordrar från Kina och USA.

Solklart köpläge.. stubinen har snart brunnit ut, så köp före raketen lyfter. Det kommer vara försent vilken dag som helst.
Citera
2017-06-21, 20:05
  #30
Medlem
...och hur kommer det sig att du vet att det snart kommer pm?
Citera
2017-06-21, 22:34
  #31
Medlem
SnobbenLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Philomenia
...och hur kommer det sig att du vet att det snart kommer pm?

Jag har det på känn, och min magkänsla stämmer alltid.
Citera
2018-02-19, 16:17
  #32
Avstängd
Tror vi har ett rally på G. Kommer gå spikrakt denna nu
Citera
2018-02-21, 08:02
  #33
Medlem
Nu händer det grejer utav bara helvete... efter avtalet med amerikanska Clientrax i veckan:

Avtalet verkar vara bra tajmat av det amerikanska bolaget Clientrax. Idag börjar en av USA ´s största veterinärkongresser i OHIO och pågår i 4 dagar. Där kommer en massa potentiella kunder i form av veterinärer och marknadsfolk att vara på plats. Bra tillfälle att visa upp produkten, knyta kontakter och värva kunder. Clintrax kommer att ha två bås och skriver såhär på sin facebooksida:

"We are also excited to announce the introduction of LifeAssays. Stop by and hear about the exciting opportunity to add CRP and SAA testing to your practice with this brand new technology to the U.S. veterinary market!"

https://www.facebook.com/ClienTrax/?...z23UUHBR2mQ9ZE

Länk till veterinärkongressen:
https://www.mvcinfo.org/
Citera
2018-02-26, 09:40
  #34
Avstängd
LifeAssays
Lifeassays hästtest testas i Tyskland (Finwire)
2018-02-26 08:31
.
Diagnostikbolaget Lifeassays meddelar att bolagets test för inflammation hos hästar nu ska utvärderas av travtränare i Tyskland. Testet har tidigare lanserats i kliniker i Norden och USA och sedan lanseringen har över 50 instrument sålts, enligt ett pressmeddelande.

“Vi har sedan lanseringen sålt mer än 50 instrument, varav många i Danmark. Det är då väldigt glädjande att den danske tränaren Christian Lindhart, verksam i det nordtyska stallet Lasbeck, valt att utvärdera Magniareader SAA i stall Lasbecks verksamhet” säger Anders Ingvarsson, vd Lifeassays, i pressmeddelandet.


newsroom@finwire.se
Nyhetsbyrån Finwire.
Citera
2018-02-26, 11:15
  #35
Medlem
Hur många antal har ni köpt av denna ?
Citera
2019-07-28, 12:03
  #36
Medlem
Verkar hända spännande saker här, någon nyemission som är fulltecknad eller övertecknad? Kursrusning med något nytt avtal med bolag i USA.

Någon som kan förklara vad som händer?

Tror aktien gick upp 195 % i fredags.
__________________
Senast redigerad av GoodLord 2019-07-28 kl. 12:09.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback