Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Du missförstod nog. Alla kvinnor stöttas av andra kvinnor oavsett vilka problem det gäller, alltså även utsatta kvinnor.
Inga mao.
Kanske någon där ni hjälps åt för att hitta den bästa partnern, eller öka era möjligheter att hitta en man?
Citat:
Hur många grupper är ni med i?
På facebook?
Citat:
Jag skrev om mäns hyckleri. Mäns bemötande och syn på kvinnor. Varför nedvärderar så många män tex thailändskor och unga ryska tjejer? Varför är du inte upprörd över det?
jag svarade
Vilket hykleri, jag har inte utryckt eller försvarat ekis eller någon annans ”syn”, jag har inte problem med åsikter och utryck, så länge de inte manifesters i och skadar andra människor.
så du tramsade bara, iochmed att du hittade på ett svar "Jag skrev om mäns hyckleri" till ett påhitt från din sida " Mäns bemötande och syn på kvinnor. Varför nedvärderar så många män tex thailändskor och unga ryska tjejer? " och sen undrar varför jag inte är upprörd över vad du fantiserar ihop?
det är väll att tramsa?
Citat:
😀 detta är en sån trigger för er stackare. Fler och fler män världen över bildar par med kvinnor som är mer utbildade än dem själva. Alltså är män hypogama också.
......ööhh ok virrpanna.
Inte riktigt med på vad du menar med trigger? män är i regel inte hypogama, inte heller sprang kvinnor runt på savannan och letade efter universitsexamens, inte heller har det betydelse för parbildning, annat än att män med högre utbildning oftast har mer resurser att erbjuda än de utan, vilket kvinnor naturligtvis inte bryr sig om på de stora hela, det är ju resursern de är ute efter, män bryr sig ju inte öht, de är ju hypogama pga av kvinnors val, inte av egna evulutionära skäl.