Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-03-19, 09:20
  #1
Medlem
https://youtu.be/q56Qkejx_FM

Hur tänker ni PUAS efter att ha sett något sånt?

Personligen tycker jag PUA är löjligt. Visst läste jag det som 16 åring också. Fick ligga med fler tjejer som jag ångrar nu i efterhand att jag låg med.
Citera
2016-03-19, 13:13
  #2
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConGOAT
[url] Fick ligga med fler tjejer som jag ångrar nu i efterhand att jag låg med.

Hellre det än tvärtom? Kanske?
Citera
2016-03-19, 13:45
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Hellre det än tvärtom? Kanske?

Hade häldre varit normal och haft en awesome flickvän. Men då var man ung å dum, funderar hur vuxna PUAS tänker och hur dom tänker efter att ha sett videon.
Citera
2016-04-06, 20:52
  #4
Medlem
Ligger mycket i det han säger! Tror att det är riktigt dåligt att stanna i PUA träsket för länge.. men det som driver många in i det är ju precis som för honom personlig utveckling och något händer väl på vägen 25-30 för de flesta då man börjar inse att man måste ta andra vägar för att utvecklad. Ändå finns mycket som är bra med PUA också. Man utmanar och pushar sig själv och får ligga mycket. Bra att ha gjort det i livet också, ha det i bakgrunden för att komma till nästa steg i utvecklingen till att bli den man vill vara. Skulle inte vilja ha det ogjort men i backspegeln hade man kunnat göra anorlunda och minskat collateral damage feamförallt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback