Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2019-11-16, 06:33
  #37
Medlem
Skatepunkerzs avatar
Kör helrakat. Det gör jag. Klipper mig själv på kortaste inställningen. Går aldrig till frisör. Tycker det kostar alldeles för mycket. Mitt hår växer fort och är som en hästman. Så bästa är fan å köpa en hårtrimmer å sedan gå loss på skallen. Du sparar på ekonomin som sagt.
Citera
2019-11-21, 17:23
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whateva
Hej!

Jag letar efter en riktig herrfrisör i Stockholm city. Alltså ett ställe som helst bara klipper herrar med gott resultat. Vanliga salonger med massa småbrudar funkar inte då de klipper damer 90% av tiden och inte kan klippa en klassisk herrfrisyr, utan resultaten ofta blir nån street-kid look som man får skämmas för i 2 veckor tills det växer ut. Var på Björn Axén och degade 800kr för några veckor sen och resultatet var minst sagt katastrofalt.

Jag har hittat två potentiella ställen som jag tänkte kolla om några har erfarenhet av:

G H Herrsalong - Lästmakargatan 6
Torsgatan Herrklippotek - Torsgatan 8A

Var är era erfarenheter av dessa? Kan ni rekommendera andra salonger med skickliga herrfrisörer?

Ja en riktigt bra och petig herr och dam frisör hittar du på salong Bella Barba på vanadisvägen 25 vasastan Odenplan.
En tjej som älskar sitt yrke och är riktigt bra på det hon gör hon fixar skägget med kniv som en riktig barberare. Jag har gått hos henne nu i 3 månader och jag klipper mig var 3:e vecka
__________________
Senast redigerad av Anrats 2019-11-21 kl. 17:25.
Citera
2019-11-21, 17:26
  #39
Avstängd
Det är väl juste att bli klippt o ompysslad av damer.

Min tidigare frisör hängde alltid sina stora bröst på mina axlar när hon klippte mig-
mycket trevligt - dock har inga andra kvinnliga frisörer gjort det - hon var väl 3-4 år
äldre än mig.

Det finns många herrfrisörer som är bögar - duger detta till min herre?
Citera
2021-08-28, 16:47
  #40
Medlem
Gå till Tensta 100kr dom gör värsta faden bättre än varenda i stan
Citera
2021-08-28, 20:06
  #41
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Det är väl juste att bli klippt o ompysslad av damer.

Min tidigare frisör hängde alltid sina stora bröst på mina axlar när hon klippte mig-
mycket trevligt - dock har inga andra kvinnliga frisörer gjort det - hon var väl 3-4 år
äldre än mig.

Det finns många herrfrisörer som är bögar - duger detta till min herre?

Tror du att de vill Bobby ska trycka sitt skrev i deras rygg
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback