Jag körde förbi precis när det hände och såg hela förloppet. En bil stod parkerad med dörren öppen, en man gick från bilen och höjde vapen och sköt en annan man längre fram på gatan i ryggen.
Jag önskar verkligen att jag sluppit se det. Killen stöp rakt i backen.
jäklar så du såg allting.Du har väl tagit kontakt med polisen? var det en pistol eller automatvapen?
Jag körde förbi precis när det hände och såg hela förloppet. En bil stod parkerad med dörren öppen, en man gick från bilen och höjde vapen och sköt en annan man längre fram på gatan i ryggen.
Jag önskar verkligen att jag sluppit se det. Killen stöp rakt i backen.
En 23-årig man har skjutits ihjäl i Stockholmsförorten Bredäng.
Enligt uppgifter till Aftonbladet har han träffats av flera skott avlossade med ett automatvapen.
Polisen ska från sin helikopter ha upptäckt en brinnande bil som misstänks vara flyktbilen.
Av bilderna att dömma ser det ut som ett "gated-community" så ni som skriker om att det rör sig om blattar borde vara lite försiktiga...Den döde är antagligen svensk som hållit på med skumma affärer med fel folk.
Av bilderna att dömma ser det ut som ett "gated-community" så ni som skriker om att det rör sig om blattar borde vara lite försiktiga...Den döde är antagligen svensk som hållit på med skumma affärer med fel folk.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!