Tycker du är orättvis. Inte tänker man väl på kriminalitet när man tänker på dopade fetton som jobbar i kosttillskottsaffärer. Tänker universitetsstudier & skattebetalare.
Jäkligt onödigt.
Bra affär med trevlig och hygglig personal.
Förövarna är väl som vanligt blattar som blivit kränkta när de inte fått rabatt. Alternativt efterblivna bikers som tycker grossist en inkränker på deras territorier och konkurrerar ut dem mot deras fulkokta testo.
Bara fritt spekulerande från mig nu.
Men som sagt jäkligt onödigt.
Nä det är ju den enskilde näringsidkaren jag avser Butiken ligger ju i ett mindre fashionabelt område dessutom...
Man får väl kanske kolla om det har sålts lite mer festliga preparat "under disk".
Någon spekulerade i en biker-koppling. Så kan det ju vara. Men den halstatuerade lilla fittan dom brukar skicka ut för att spränga videobutiker & liknande sitter väl inne just nu tror jag.
Killen som äger butiken alternativt är butikschef blev ju utsatt för detta för ca 3 år sen.
En väldigt trevlig och tillmötesgående kille skall påpekas.
Killen som äger butiken alternativt är butikschef blev ju utsatt för detta för ca 3 år sen.
En väldigt trevlig och tillmötesgående kille skall påpekas.
My bad. När jag mappade råkade jag skriva fel gatnamn... Värnhemsbutiken känner jag till. Ägaren är säkert sympatisk osv. men av GG-butikerna i Malmö (finns iaf minst två) så tycker jag den känns mest shady. Hög kvot tribaler, tjocka halslänkar och hottade Audis i och kring den lokalen. Detta enligt fördomsprofilen 😊
Tycker du är orättvis. Inte tänker man väl på kriminalitet när man tänker på dopade fetton som jobbar i kosttillskottsaffärer. Tänker universitetsstudier & skattebetalare.
När dom låg längre upp på Drottninggatan hade jag en viss utsikt över affären. Kundkretsen var ungefär lika delar kriminella och poliser. Lite lustigt är det faktiskt att båda grupperna har samma intressen. Polisstationen ligger ju bara nåt kvarter bort.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!