Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2016-10-29, 10:17
  #49
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreadPirateRoberts
Haha vilket liv de va här.

2ml/800mg högdos 400mg mixen på ena och cyp e4d, bytte till ena 2ml/500mg e4d för två veckor sen.
Ligger även på NPP från annat märke.

Ah okej, ja men då kan det ju absolut stämma det du uppvisar.

Anledningen till att jag skrev som jag gjorde är för att jag vet att ni gör bra oljor (iaf cypen som jag själv ligger på nu som jag återkommer med gröning om inom ett par veckor för att vara säker på att just den vial jag kör från är grön, ren principsak) och när någon visar upp ett provresultat sådär och inte specar dosering/kurlängd innan provtagning så blir det inte så trovärdigt.

Nåväl, verkar ju som att ena/cyp-mixen är bra tryck i! Hur är det med pip för dig? Har hört att många får en del pip, det är ju högdos trots allt.


Mvh,

-Alfred
Citera
2016-10-29, 13:19
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Ah okej, ja men då kan det ju absolut stämma det du uppvisar.

Anledningen till att jag skrev som jag gjorde är för att jag vet att ni gör bra oljor (iaf cypen som jag själv ligger på nu som jag återkommer med gröning om inom ett par veckor för att vara säker på att just den vial jag kör från är grön, ren principsak) och när någon visar upp ett provresultat sådär och inte specar dosering/kurlängd innan provtagning så blir det inte så trovärdigt.

Nåväl, verkar ju som att ena/cyp-mixen är bra tryck i! Hur är det med pip för dig? Har hört att många får en del pip, det är ju högdos trots allt.


Mvh,

-Alfred

Anledningen till att ja bytte från högdosen till vanliga va faktist pågrund av PIP, fick köra isklubba på röven hehe. Nu är de bättre med Enan då, kan få lite pip ibland beror på var ja skjuter med.

Ska testa deras arimidex nu återkommer!
Citera
2016-11-12, 10:37
  #51
Avstängd
Kör susta och deca från WCZ Labs, fungerar fint.
Citera
2016-11-12, 22:53
  #52
Medlem
Kan gå i god för deras letrozole, bästa letron ja tagit... gynon e goooooone by the the wind
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback