Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-03-15, 18:30
  #1
Medlem
AnabolicMindss avatar
Här samlar vi erfarenheter, positiva som negativa, om nämnt märke. Sök i tråden och läs igenom innan ni ställer en fråga som antagligen redan besvarats.
Citera
2016-04-19, 01:06
  #2
Medlem
Leandudes avatar
Ingen som sitter på info om detta märke ?
Citera
2016-07-28, 12:05
  #3
Medlem
Jag är också nyfiken på detta märket.
Om inte annat så har jag 30ml testo E 250mg/ml på ingång så om jag får arslet ur och börjar träna inom en snar framtid så kan ni få min åsikt.
Citera
2016-08-14, 10:44
  #4
Avstängd
Sätter första sticket utav deras testo E nu imorgon.

Återkommer med utvärdering!
Citera
2016-08-14, 19:34
  #5
Medlem
SamBumBs avatar
Deras tren E verkar göra vad den ska iaf.
Citera
2016-08-29, 16:13
  #6
Medlem
Deras Testo E och Deca gör precis vad den ska Testot från förra batchen va rätt trögflytande men denna batch va lättare att skjuta!
Citera
2016-08-29, 23:17
  #7
Medlem
Kul o höra. Hur länge har du kört Decan.
Citera
2016-09-02, 00:09
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wpas
Kul o höra. Hur länge har du kört Decan.

1 manad... dock fatt problem... krympt gynon med letrozole, men kliar enda i tuttarna.maste va decan. far val brostmjolk snart
Citera
2016-09-05, 18:32
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SinnerByBirth
Deras Testo E och Deca gör precis vad den ska Testot från förra batchen va rätt trögflytande men denna batch va lättare att skjuta!

Vilka doser har du legat på?
Är intresserad utav att köra en lång kur på ca 250mg i veckan.
Citera
2016-09-06, 17:20
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klovarn
Vilka doser har du legat på?
Är intresserad utav att köra en lång kur på ca 250mg i veckan.

500mg testo e och 500mg deca e5d. men så strular blodtryck o gyno börjar bli trött.
Citera
2016-09-10, 13:17
  #11
Avstängd
ettpundsvartkruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SinnerByBirth
500mg testo e och 500mg deca e5d. men så strular blodtryck o gyno börjar bli trött.

Du ligger på nästan 1.5 gram i veckan sen klagar du på högt blodtryck
Köp metaprolol, en bra AI och nån prolaktinhämmare, fattar inte ens man ska behöva förklara det för folk, det är vad man borde köpa först.

Dina biverkningar bevisar ju bara att det är klös i oljorna, det är bara fel på ditt kurupplägg.
Citera
2016-09-10, 17:59
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ettpundsvartkrut
Du ligger på nästan 1.5 gram i veckan sen klagar du på högt blodtryck
Köp metaprolol, en bra AI och nån prolaktinhämmare, fattar inte ens man ska behöva förklara det för folk, det är vad man borde köpa först.

Dina biverkningar bevisar ju bara att det är klös i oljorna, det är bara fel på ditt kurupplägg.

Ja vet, ja har en kille som ska skicka metaprolol men "han glömde de sist".... Nu är ja tvungen att droppa decan då huvudvärken tar över, fyfan

Ligger på letrozole nu med.
Dock skulle jag vilja äta arimidex men känns som man kommer få Letro endå om man köper UG.

Känner mig rätt efterbliven som inte köpt på något som sänker blodtrycket, trodde dock decan skulle va rätt snäll mot blodtryck.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback