Visst - det är kaka på kaka med återförsäljare men det finna är att Com hem, boxer och så vidare måste hitta liknande lösningar till samma priser, då rinner väl tårarna på davidsstjärnorna eller dom flesta i media svängen är bögar, såg på QX-galan alla är ju bög.
Kommer ihåg när det kosta 6 spänn att ringa och nu får man allt för 195 kronor per månad inom mobil.
Visst - det är kaka på kaka med återförsäljare men det finna är att Com hem, boxer och så vidare måste hitta liknande lösningar till samma priser, då rinner väl tårarna på davidsstjärnorna eller dom flesta i media svängen är bögar, såg på QX-galan alla är ju bög.
Det kommer inte att fungera med lagliga lösningar till samma pirser, så de gör nog allt för att stoppa piraterna istället.
Har fått prov och tänkte testa genom min Apple TV. Någon som har koll på vilken länk iptvking menar?
”Fylla i länken du fått till ditt abonnemang i URL till M3U-spellist”
I mejlet man fick var det länk till dashborden. Är det den url man ska använda?
När du går in på din dashboard så har du väl lite olika alternativ att välja?
Vill minnas att man fick länken därifrån. Var ett tag sen jag provade dem.
När du går in på din dashboard så har du väl lite olika alternativ att välja?
Vill minnas att man fick länken därifrån. Var ett tag sen jag provade dem.
Jo, det går att få fram länk till m3u tex. Som blir något liknande iptv:get.php?username=undnfnelPassword=Yyyyyyyyyyy y=Xxxxxxxxx=m3u6
Och det fungerar ej.
Senast redigerad av eshkoshka 2018-02-23 kl. 20:34.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!