Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-14, 04:48
  #6265
Medlem
Bitcoin eller annan kryptovaluta.
2018-02-14, 16:10
  #6266
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sarrowrevoman
Hur är det med betalning på alla dessa sidor. Man vill ju inte bli spårad på nåt vis ! Vilken betalmetod är bäst? (Svårast att spåra)

Bitcoin ja. Många resellers accepterar bitcoin på t ex iptv.community.
2018-02-14, 18:53
  #6267
Medlem
Läste att det var problem med Rapid (iptv.community) för Telia användare. Hur gick det för er Telia användare?

Fungerar Rapid för er nu, och vad fick ni göra för att det ska fungera?
2018-02-14, 18:58
  #6268
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BHD
Läste att det var problem med Rapid (iptv.community) för Telia användare. Hur gick det för er Telia användare?

Fungerar Rapid för er nu, och vad fick ni göra för att det ska fungera?
Har själv bytt från Rapid för ett bra tag sedan då dom hade mycket strul med Telia. Kör på en anna leverantör och aldrig haft problem.
2018-02-14, 19:40
  #6269
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BHD
Läste att det var problem med Rapid (iptv.community) för Telia användare. Hur gick det för er Telia användare?

Fungerar Rapid för er nu, och vad fick ni göra för att det ska fungera?
Ja Rapid fungerar bra nu för mig med telia fiber hade lite problem några dagar i början på december sen försvann det, var bara camd som forsatte krångla efter det.Men ska väl testa den igen snart kanske och se om den fungerarr bra igen också.
2018-02-14, 20:20
  #6270
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av millekillen
Hej. Tips på en STABIL leverantör , som tillåter VPN ???
rapid camd är rätt stabila och tillåter vpn så länge det är Dedicated IP address, som tex nordvpn erbjuder.
2018-02-15, 15:23
  #6271
Medlem
Hej!
Snabb fråga. Såg att en person rekommenderade TVIP-S 412. Men när jag är inne på den och läser så har den Android 4.4. Ställer inte det till problem med appar osv eftersom det är en så gammal Android version. Finns ju boxar som har 7.1
2018-02-15, 15:31
  #6272
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxx09
Hej!
Snabb fråga. Såg att en person rekommenderade TVIP-S 412. Men när jag är inne på den och läser så har den Android 4.4. Ställer inte det till problem med appar osv eftersom det är en så gammal Android version. Finns ju boxar som har 7.1
Appar och appar vet jag inte om man ska kalla det. Det är inte som en android tv där du kan installera egna appar. Missminner jag mig inte så kör TVIP både Linux/Android?
2018-02-15, 16:19
  #6273
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadhead.
Appar och appar vet jag inte om man ska kalla det. Det är inte som en android tv där du kan installera egna appar. Missminner jag mig inte så kör TVIP både Linux/Android?

Jag har inte så bra koll men polaren har en box med 7.1 och den har google play store där man kan ladda hem appar precis som på ens Android Telefon. Men boxarna kanske funkar olika?
2018-02-15, 16:28
  #6274
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxx09
Jag har inte så bra koll men polaren har en box med 7.1 och den har google play store där man kan ladda hem appar precis som på ens Android Telefon. Men boxarna kanske funkar olika?
Då är det en Android TV du har. IPTV boxarna fungerar på andra sätt.
2018-02-15, 16:36
  #6275
Medlem
Är helt ny på det här, men testade först en leverantör som hetter Epicstreams, och den var sådär, men tror den var för användare i USA.

Nu har jag snart använt upp mitt testkonto på IPTVKing, och det har funkat riktigt bra.

Men många i tråden verkar gilla CAMD - vad skulle ni säga är fördelarna med CAMD över King?

VOD-filmerna på King verkar inte vara nyare än 2016 dock..
2018-02-15, 16:46
  #6276
Medlem
Anti-WOGs avatar
Jag har fått en fördröjning på ca 4-5 minuter på min iptv, finns det nåt som man kan göra för att få det rätt igen?
Normalt brukar det bara vara ett par sekunder max en minut.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback