Flashback bygger pepparkakshus!
2018-02-08, 18:40
Medlem
Finns samtliga återförsäljare/leverantörer samlade någonstans så man kan få en mer övergripande blick på utbudet, känns ju dumt å pynta 1500 till iptvking om det är exakt samma som rapid tv swiss som tar hälften.
2018-02-08, 19:22
Medlem
Rapid nere igen? Vad fan händer...
2018-02-08, 19:47
Medlem
Nej funkar alldeles utmärkt.
2018-02-08, 19:52
Medlem
Funkade det runt 19 också?
2018-02-08, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totengbg
Finns samtliga återförsäljare/leverantörer samlade någonstans så man kan få en mer övergripande blick på utbudet, känns ju dumt å pynta 1500 till iptvking om det är exakt samma som rapid tv swiss som tar hälften.

Iptvking ÄR återförsäljare till Rapid.. Dom lägger bara på extra på priset för att tjäna pengar med deras fantastiska hemsida..
2018-02-09, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MakeMyDay84
för att vissa leverantörer har danska c More golf som backup när svenska går ner därför...

Men vad ska man ha för att få svenska cmore golf? Går det?
För övrigt är nuvarande cmore golf (dansk) totalt värdelös. Hackar hela tiden och startar om stup i kvarten på samma ställe där det stannade.
2018-02-09, 08:57
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ice.
För övrigt är nuvarande cmore golf (dansk) totalt värdelös. Hackar hela tiden och startar om stup i kvarten på samma ställe där det stannade.
Är väl bara att byta leverantör då? Har själv C More Golf och har inga problem.

Edit: Ska bli kul å se vilka leverantörer som klarar eller inte klarar av tittarantalet under OS
Senast redigerad av deadhead. 2018-02-09 kl. 09:08.
2018-02-09, 10:01
Medlem
MakeMyDay84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ice.
finns många två vad jag vet som har c More golf på svenska hela tiden tror jag.
2018-02-09, 11:31
Medlem
Kör i dagsläget Rapid IPTV, har haft det i över ett år. Är inte helt nöjd och mitt "årsabonnemang" går ut strax.
Problemen jag har haft är att det hackar ibland, och buffrar, detta händer ofta på kanaler som sänder stora matcher. Typ C More etc.

Jag kör med en Mi Box (Android TV) genom Perfect Player och trådad anslutning till boxen.
Har 250/100 Mbit Fiber.

Jag har uteslutit att det är något fel i hårdvaran och anslutningen. Det kan fungera helt klockrent i flera dagar, för att plötsligt börja krångla på vissa kanaler (ofta kanaler med många tittare).

Så vad är det bästa och mest stabila just nu?

Söker utbud som Rapid IPTV, dvs. C More, Viasat, Discovery och alla "vanliga kanaler".
2018-02-09, 12:01
Medlem
Anti-WOGs avatar
Min epg har försvunnit, har provat att lägga in det igen men vill inte fungera alls, kör Kodi. Nån som har ett förslag på hur man ska kunna få det att funka igen?
2018-02-09, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-WOG
Min epg har försvunnit, har provat att lägga in det igen men vill inte fungera alls, kör Kodi. Nån som har ett förslag på hur man ska kunna få det att funka igen?
Samma problem här, kör Rapid med http://estiptv.site/epg/SE_guide.xml.gz
2018-02-09, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MakeMyDay84
finns många två vad jag vet som har c More golf på svenska hela tiden tror jag.

Får man fråga vilka och vart jag får tag i det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in