2017-04-09, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kylie.J
Stor besvikelse när man ska kolla reprisen utav Formel 1 från morgonen i Kina.

Hela brittiska kanallistan är död och bland annat Viasat sport premium laggar sönder.

Hoppas innerligen att det fungerar imorgon kväll när det är Allsvenskan på Cmore!! Bjudit hit ett antal vänner för att kolla på storbildstv
Vilken leverantör?
2017-04-09, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rodgel
Kontakta dom gärna och säg att det fungerar dåligt så kanske dom gör något åt problemen.
Precis att klaga på FB hjälper inget.
2017-04-09, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreddyK666
Precis att klaga på FB hjälper inget.
Jo det hjälper eventuella nya kunder att kanske tänka sig för innan man betalar, hade jag vetat hur ofta det var strul hade jag nog aldrig köpt 6 månader.

Självklart kontaktar man camdserver också via skype.
2017-04-09, 20:55
Medlem
Man får vara lite realistisk också.
Med det pris man betalar får man inse att det finns betydligt mer nertid, lagg och allmänt dålig bild.

Innan jag kört flertalet 24-h test från "alla" leverantörer hade jag en förhoppning att bara köra pirat-iptv.
Men tyvärr är vi inte där än kvalitetsmässigt.

Jag betalade knappt 800:- för ett år med Rapid och det jag sett/fått är det verkligen värt priset.
Att slippa leta fulstreamar för hockey & fotboll var mitt primära mål och det har uppfyllts till godo.
Vanliga kanaler ser jag dock fortfarande på "gamla sättet"
2017-04-09, 21:03
Medlem
En kille prata, om nån guide/fix med settings/ byte av player osv för att minska lagg, Men svarade aldrig när jag bad om länk. Kör simple player med camdserver nu.

Någon som kan posta nån guide eller ge lite tips?
, Fungerar oftast bra , men ibland så kommer perioder med mycket lagg
2017-04-09, 21:12
Medlem
Vad är det för fel på camdserver, allt laggar ju för fan ☹️ Har varit så några dagar nu, någon som sitter har info?
2017-04-09, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No.32
Vad är det för fel på camdserver, allt laggar ju för fan ☹️ Har varit så några dagar nu, någon som sitter har info?
Dom har antagligen fått för många kunder så det blivit trångt med bandbredden.
2017-04-09, 21:43
Medlem
Ingen här kommer ha ett bra svar varför det laggar på Camdserver. Kontakta din återförsäljare eller supporten via Skype och påtala era bekymmer så vi får fram våra bekymmer till dem.

Jag tror också som den tidigare här skrev att bandbredden blivit lidande av för många kunder, men det är som sagt spekulationer som är viktiga att vi får fram till supporten för att det förhoppningsvis ska bli någon förbättring. För mig har det blivit en markant skillnad sedan någon månad tillbaka.
Senast redigerad av SEoHOER 2017-04-09 kl. 21:47.
2017-04-09, 21:57
Medlem
För att svara mig själv så vet jag att man alltid får svar att det inte är något lagg eller endast är temporärt. Men om vi alla påtalar att det är fel så kanske de förstår. Nu verkar det som i princip ingen felanmäler till dem (enligt deras support), men det kan ju bara vara snack.
2017-04-09, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SEoHOER
För att svara mig själv så vet jag att man alltid får svar att det inte är något lagg eller endast är temporärt. Men om vi alla påtalar att det är fel så kanske de förstår. Nu verkar det som i princip ingen felanmäler till dem (enligt deras support), men det kan ju bara vara snack.
Det spelar nog ingen roll vilken tjänst du har, inte ens Telia o bbb eller vilka som finns. Så kan "De inte se några problem" utan det måste vara problem hos dig, eller din utrustning... klassiker 😐

Eller så kanske du får " har du provat starta om enheten?" 😄
2017-04-09, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phillefresh
Det spelar nog ingen roll vilken tjänst du har, inte ens Telia o bbb eller vilka som finns. Så kan "De inte se några problem" utan det måste vara problem hos dig, eller din utrustning... klassiker 😐

Det har du iofs rätt i 😂
2017-04-09, 22:55
Medlem
Men som sagts tidigare i tråden, betalar man årsavgift som motsvarar månadsavgiften hos "svenska" operatörer så ska man fan vara nöjd om man får en rörlig bild egentligen. Att det laggar eller att kvaliteten är dålig i tid och otid är något man får ta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in