Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-29, 13:53
Medlem
Jag kan inte regga mig på rapid, får inget bekräftelsemail. Kan nån upplysa dom om problemet, för utan bekräftelsemail kan man inte skriva på forumet.
2017-03-29, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lchf
Jag kan inte regga mig på rapid, får inget bekräftelsemail. Kan nån upplysa dom om problemet, för utan bekräftelsemail kan man inte skriva på forumet.
Det verkar vara ett aktivt val från deras sida, det verkar vara stängt för nya användare förtillfället
2017-03-29, 15:37
Medlem
druttaners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SIKERIM
nej, dns adressen ändrad, m3u länkarna ska börja med

http://client-proiptv.com:8080/

resten av länken är samma.

För oss med MAG device http://client-proiptv.com:8080/c
2017-03-29, 16:04
Medlem
Poddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreddyK666
Länkarna ser likadana ut för att både Rapid och IPTV King använder sig av Clientportal/Xtreme Codes panel.
Det är ett slags nätverk man kan ansluta sig till och man får tillgång till alla kanaler som finns i det nätverket.
För att gå med där måste man bidra med minst 1 paket själv och i det här fallet bidrar man bla med nordiska kanalerna.
Skulle IPTV King lägga ner skulle också Rapid bli av med nordiska kanalerna och alla som är resellers tills dom hittat nån ersättare för dom.
Det har också förklarats mer utförligt på deras eget forum.
Vad jag kan minnas har jag sett nånstans att Rapid själva enbart har runt 400 egna kanaler och resten är från andra.
Man kan dessutom bli reseller åt IPTV King och det är nåt som inte resellers kan erbjuda.
Man kan inte vara reseller åt en reseller.

Vet du det här eller tror du det är så för att IPTV king har skrivit det själva?

Varför skulle man inte kunna vara reseller åt en reseller?
2017-03-29, 16:06
Medlem
Har ett problem kör med en h96 pro androidbox kör med camdserver nu när jag ändra i länken får jag upp detta på tv:n

https://www.pixeltopic.com/image/nelndjdoxswdwy/

Någon med samma problem?
Är det Iptv extreme som strular?
2017-03-29, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Podde
Vet du det här eller tror du det är så för att IPTV king har skrivit det själva?

Varför skulle man inte kunna vara reseller åt en reseller?
För att resellers inte kan lägga till reseller konton utan bara vanliga användare.
Det med att Rapid bara har kring 400 kanaler själva kommer från Rapids egna forum.
IPTVKing har också fixat till kanallistor och liknande ganska direkt medans det önskats på forumet med.
Dom fixade svenska servrar för dom svenska kanalerna istället för Holland som tidigare och det gick dom ut med ett tag innan det flyttades över eller var klart. Finns ingen information överhuvudtaget om det heller på Rapids forum.
Senast redigerad av FreddyK666 2017-03-29 kl. 16:30.
2017-03-29, 17:09
Medlem
Men det är otroligt.
Jag får inget confirmation mail från rapid iptv?
Alltså köper man av en reseller? Jag trodde man köpte direkt från rapidiptv?
2017-03-29, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadhead.
Du kan ju inte uttala dig så mycket när du själv är en reseller ifrån Camdserver. Rapid fungerar otroligt bra om man har en vettig reseller. Mycket smidigare än Camdserver. Så ditt påstående är inte riktigt sant.

Håller med här. Är riktigt nöjd med Rapid.
2017-03-29, 17:42
Medlem
Fråga igen då... Jag ska alltså köpa av en reseller?
Vad är ett bra pris?
2017-03-29, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thinkthird
Fråga igen då... Jag ska alltså köpa av en reseller?
Vad är ett bra pris?
Jag har inte köpt än men fått hyfsat förtroende för Giant ( googla Giant iptv) som är reseller.
90 Eur/år. Verkar vara standardpris. Dock hört att vissa fått rabatt men vet inte om det stämmer.
2017-03-29, 18:19
Medlem
Sitter fortfarande och väntar på aktiveras på rapid iptv forumet.. helt otroligt
2017-03-29, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadhead.
Du kan ju inte uttala dig så mycket när du själv är en reseller ifrån Camdserver. Rapid fungerar otroligt bra om man har en vettig reseller. Mycket smidigare än Camdserver. Så ditt påstående är inte riktigt sant.

Jag är inte reseller från Camdeserver så jag kan yttra mig istället och jag är mycket nöjd med dem och dem är snabba att svara på mail och problem så jag tycker att hans påstående är sant

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback