Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-05-15, 21:41
  #13
Medlem
adware ad block för firefox blockerar precis allt på dreamfilms
Citera
2017-05-19, 16:02
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cliffhanger
Har sökt men ej funnit någon tråd på temat. Finns det redan, ber jag om ursäkt!

Jag har Adblock men när jag är inne på dreamfilm respektive swefilm så poppar det upp en sjuhelvetes massa flikar som måste avlägsnas. Det är sinnessjukt många! När man avlägsnat två kommer det upp två nya när man ska söka efter ny film... Finns det något sätt att slippa det här skräpet? (Må Djävulen ta dessa idioter som uppfunnit detta!).

Tacksam för svar!

Må väl.

/C

Många Pop-ups och Pop-unders blockeras inte bort med tillägg som t.ex Adblock Plus ensamma. Till detta rekommenderar jag att man kompletterar med tillägget Popup Blocker Ultimate för Firefox.

Mest irriterande popsen finns på dreamfilm och thepiratebay. Här fungerar PBU utmärkt.

Mvh
Citera
2020-09-30, 21:55
  #15
Medlem
Hej,
Har ipad m safari. Kollar på tex Putlocker och fmovies och det poppar upp sinnesjukt mycket små meddelande-fönster om flickor som vill träffas.
Hur blir jag av med dessa små notis-fönster som förstör min filmupplevelse för de dyker upp typ 1 gång/min?
Fungerar ens typ adblocker till sådant här - och gör det det isf också till padda och safari?
Citera
2020-10-01, 09:10
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
Hej,
Har ipad m safari. Kollar på tex Putlocker och fmovies och det poppar upp sinnesjukt mycket små meddelande-fönster om flickor som vill träffas.
Hur blir jag av med dessa små notis-fönster som förstör min filmupplevelse för de dyker upp typ 1 gång/min?
Fungerar ens typ adblocker till sådant här - och gör det det isf också till padda och safari?

Någon som har en lösning -något som funkar för er?
Eller sitter ni och manuellt trycker bort meddelandena när de (återkommande) dyker upp?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback