Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-02-09, 14:14
  #349
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Papaoutai
Efter de 60 minutes kamera teamet blev förföljda och attackerade nyligen i Rinkeby så vill jag nog påstå Rinkeby. Men jag vet inte. Nästan alla No-Go Zoner är riskfyllda att besöka under kvällstid.

Men det kamera Teamet ifrån 60 minutes blev väl ändå attackerade på dagtid?

Inte så konstigt när PK politiker styr Sverige . Här citera jag en klok person;
Makt i kombination med brist på utbildning är en jätte dålig kombination.
Se man på Sveriges regering/ministrar så utbildnings nivå är inte sa hög.
Se klippet med skådisen Stefan Sauk där han jämför Sverige med Afrika.
Rekommenderar https://nyheteridag.se/sauk-sverige-...-likna-afrika/
Citera
2019-02-09, 14:18
  #350
Avstängd
bajssmakarskitbras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kosto
I korthet: Det finns inga No-go zoner i Sverige.

Har du nånsin varit i Vivalla som ligger i örebro? Gissar du är muslim eller konvertit. En äkta svensk skulla aldrig svara som du.
Citera
2019-02-09, 20:29
  #351
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kosto
Fortsätter vi diskutera kommer du snart att erkänna att Angered är en fin och lugn plats att bo på. Vad det gäller min erfarenhet av Angered har du noll koll. Linnarhult och Gunnilse tillhör Angered vara sig du vill det eller inte. Angered har flera mycket populära villaområden där folk lever och trivs. Frågar man någon om de inte vågar sig ut på kvällarna möts man av frågetecken.

I korthet: Det finns inga No-go zoner i Sverige.
Så svaret på om du rökt asbest är: Ja.

Snart säger du väl att Biskopsgården är fritt från skjutningar också?
Biskopsgården är VÄRRE än Angered, det kan jag erkänna.
Citera
2019-02-16, 20:36
  #352
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av bajssmakarskitbra
Har du nånsin varit i Vivalla som ligger i örebro? Gissar du är muslim eller konvertit. En äkta svensk skulla aldrig svara som du.
Jag bor i Örebro lille vän. En äkta Svensk skulle aldrig skriva "skulla". Kan säga att jag är en framgångsrik före detta båtflykting som betalat mer skatt än de flesta här drar in i socialbidrag, vilket i och för sig inte är så svårt. Kan också säga att jag respekterar andra människors tro även om jag själv inte är troende.
Citera
2019-02-16, 20:49
  #353
Medlem
Hörby . Jag tror att det är värst dagtid .
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback