Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-03-13, 08:53
  #1
Avstängd
OpenVPNs avatar
Jag är inte nån bögjävel men hur bevisar man det för andra att man inte är bög? Det räcker inte att bara säga att man inte är en bögjävel
Citera
2016-03-13, 09:05
  #2
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OpenVPN
Jag är inte nån bögjävel men hur bevisar man det för andra att man inte är bög? Det räcker inte att bara säga att man inte är en bögjävel

Tror inte att det går, du får leva med att folk tror vad de tror.
Citera
2016-03-13, 09:12
  #3
Medlem
Hamnkakas avatar
Skaffar en flickvän?
Citera
2016-03-13, 09:17
  #4
Medlem
Varför vill du bevisa det? Är det inte lite bögigt att gå runt och ängslas över vad andra tror?
Citera
2016-03-13, 09:33
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OpenVPN
Jag är inte nån bögjävel men hur bevisar man det för andra att man inte är bög? Det räcker inte att bara säga att man inte är en bögjävel

Brukar resonera så att jag för det första inte har någonting att bevisa vad gäller min sexuella läggning.
För det andra så finns det väl inget bögigare än att tänka på vad andra män gör med sina penisar?
Citera
2016-03-13, 09:37
  #6
Medlem
Varför vill du att andra ska veta du inte är bög?
Citera
2016-03-13, 09:51
  #7
Medlem
Fleptuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OpenVPN
Jag är inte nån bögjävel men hur bevisar man det för andra att man inte är bög? Det räcker inte att bara säga att man inte är en bögjävel

Ju mer du övertygar andra desto mer tror andra att du är gay.
Tittar jag i livets backspegel så kan jag se att av 7 killbekanta som hävdat sin super heteroläggning så är det 5 idag som lever i samkönade relationer.

Ta dig en funderare på varför du känner dig ifrågasatt. Ibland är uttrycket ingen rök utan eld alltför sant.

Om du kommer fram till att du är hetero så skippa att bevisa det för andra. Det är inte viktigt vad andra tycker och tror.

Lycka till

Flep
Citera
2016-03-13, 10:06
  #8
Medlem
mikkelbergs avatar
Enligt min erfarenhet så är de med STÖRST homofobi de STÖRSTA smygbögarna.

Så för att svara på din fråga så kan du ju börja med o tagga ner lite.
Citera
2016-03-13, 11:11
  #9
Medlem
Anledningen till att du känner ett behov av att måsta visa andra att du inte är bög borde ju således vara på grund av att andra misstänker att du är bög.

Baserat på dina inlägg och tidigare trådar så har även jag mina misstankar, jag tycker inte du ska skämmas över det, ta på dig klackskorna och kom ut ur garderoben, om du inte är muslim och din familj häller kokande olja över din kropp innan dom hugger ihjäl dig, risken finns ju att du är just det på grund av din bristfälliga svenska.
Citera
2016-03-13, 11:42
  #10
Medlem
Shoffens avatar
Gör bögtestet, låt en kompis sudda hårt med ett suddgummi på ovansidan av din hand. Börjar det blöda så är du inte hög helt enkelt. Avbryter du innan pga smärta är du hög.
(FB) Bögtest med suddgummi



Ärligt talat du vet väl vilket kön du tänder på?
Citera
2016-03-13, 11:50
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OpenVPN
Jag är inte nån bögjävel men hur bevisar man det för andra att man inte är bög? Det räcker inte att bara säga att man inte är en bögjävel


Att öht ställa frågan är djävligt bögigt....bögdjävel '

Kom ut ur garderoben för helvete och lämna kvinnorna åt oss RIKTIGA män
Citera
2016-03-13, 12:09
  #12
Medlem
KeithLemons avatar
Så jävla uppenbart att du är homo. Blomstra fridens liljor!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback