2016-03-11, 11:38
Medlem
Fredagen den 11 mars 2016 postar SVT Play på Facebook ett videoklipp med Edward Blom. Videoklippet visar Edward och vad som skall föreställa en alkoholmissbrukare i bakgrunden.

Edward uttrycker ett misstycke mot att mannen dricker öl på morgonen och med ett leende på läpparna bjuder mannen istället på ett glas champagne.

https://www.facebook.com/SVTPlay/vid...4563599565315/

Osmakligt eller roligt från Public Service?
Citera
2016-03-11, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gamatatsu
...
Edward uttrycker ett misstycke mot att mannen dricker öl på morgonen och med ett leende på läpparna bjuder mannen istället på ett glas champagne.
...

Vadå? Är inte champagne gott?

Nej sådan här humor kan vi inte tillåta om vi skall Islamiseras! Alkohol i alla former skall förbjudas. Bra gjort Gamatatsu! Höj den muslimska fanan och led Jihadden mot SVT!
Citera
2016-03-11, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gamatatsu
Fredagen den 11 mars 2016 postar SVT Play på Facebook ett videoklipp med Edward Blom. Videoklippet visar Edward och vad som skall föreställa en alkoholmissbrukare i bakgrunden.

https://www.facebook.com/SVTPlay/vid...4563599565315/

Knappast någon humor för den som står utanför Systembolaget och skakar klockan 09.55 varje morgon. Den var nog inte så genomtänkt.
Citera
2016-03-11, 12:26
Medlem
Schweppes99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Knappast någon humor för den som står utanför Systembolaget och skakar klockan 09.55 varje morgon. Den var nog inte så genomtänkt.

humorn är väl inte tänkt till den gruppen.

edward är livsnjutarnas kung så allt med honom är bra.
Citera
2016-03-11, 12:32
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg

Tror du att de påverkas av något sådant? De har nog viktigare saker att tänka på.
Citera
2016-03-11, 12:38
Medlem
Det kanske är bättre att fokusera på deras konstanta lögner i nyhetsrapportering och i deras politiska analyser istället för att bedröva sig över ett uppenbart skämt av livsnjutarnas konung. Duvet, folk tar illa upp av att få lögner i ansiktet hela tiden och bli pissade på utan skäl också, kan tyckas vara lite allvarligare eftersom det framförs i public service seriösa forum.
Citera
2016-03-11, 13:46
Medlem
För mig finns inte "Osmakligt eller roligt". Tycker inte de har gjort något fel här.
Citera
2016-03-11, 14:19
Medlem
blowns avatar
Vilken jävla moralism. Det är väl ett uppenbart roligt klipp för den absoluta majoriteten människor?

SVT ska förstås inte finnas, men om det tvunget ska finnas så ska det väl definitivt få visa lite mer "edgy" klipp. Vilket detta inte ens räknas till.

Jag är så jävla trött på det här förbannade förmyndarsamhället så jag tror jag spyr. Bara denna trådens blotta existens pekar på en sådan skitnödighet att jag inte kan låta bli att tänka att den demokrativurmande pöbeln förtjänar den här jävla regeringen. Och ett SVT utan Edward Blom. Hoppas han tar sitt förnuft till fånga och slutar jobba för statens propagandakanal.
Citera
2016-03-11, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Tror du att de påverkas av något sådant? De har nog viktigare saker att tänka på.
De personerna som står och skakar utanför systemet 09:55 har ofta anhöriga som mår väldigt dåligt över dennes situation.

Med det sagt så ser jag inget problem med inslaget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in