Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2016-03-13, 00:01
  #37
Medlem
Jag hade inte brytt mig jätte mycket vid enstaka fall,men hade självklart sett chansen att kamma hem ett par tusen för sexuellt ofredande.
Hade det skett upprepat och efter tillsägning hade jag tyvärr behövt statuera exempel.
Citera
2016-03-13, 02:27
  #38
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Givetvis inte om det inte är någon jag känner
Citera
2016-03-13, 08:36
  #39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av matsve
Nej det är fan inte okej!

Men... VARFÖR? Hur seriöst är det med att lägga en hand lite oskyldigt egentligen?
Citera
2016-03-13, 12:20
  #40
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JalleKalleBalle
Varför är alla så aggressiva? Det är väl för fan ingen som har dött av att bli tagen lite på baken.
Det är krog och alla stojjar och har kul fulla o glada, hur farligt är det egentligen att lägga en hand?

Skulle inte gilla det alls. Gillar inte heller om en random tjej tafsar på mig. Jag skulle inte bete mig så själv heller.

Alla känner rimligtvis till att inte alla gillar att bli utsatta för sådant. Beteendet är därför jävligt hänsynslöst.
Citera
2016-03-13, 22:14
  #41
Medlem
Zikniks avatar
Skulle se det som en komplimang, är så säker i min sexualitet.
Citera
2016-03-13, 23:10
  #42
Medlem
en aning obehagligt kanske det hade varit, men jag hade inte grubblat över det under någon länge period.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback