Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-03-14, 22:43
  #169
Medlem
Svenskares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcus90_kung
Jag skulle snarare hävda att Sverige är lite på efterkälken med att sänka standarden vad som gäller mänskliga rättigheter i alla avseenden. I teorin så stärker ju svenska staten de mänskliga rättigheterna för var dag som går, men i praktiken så är det helt tvärt om, i en rask takt.

Eller skulle du hävda att de som idag kommer till Sverige har bättre mottagande och möjligheter än de som kom för 10-20 år sedan? Ett leende, en Iphone och en trång våningssäng i ett rum du delar med terrorister och våldtäktsmän är inte en stabil miljö att ge någon skydd i om du frågar mig. Och hur integrationen fungerar bland mossa och tallkottar i norra Norrlands arbetsplatslösa avbefolkningsorter får du gärna upplysa mig om.

Hah, det du inte fattar är att i jämförelse med andra länder är Sveriges mottagande fortfarande hundra gånger bättre. Dessutom förstår varenda människa att även om Europa hade tagit sitt ansvar så hade Sveriges mottagande fortfarande legat hundra gånger högre än alla andra länderna tillsammans. Man ska vara stolta över Sverige att vi försöker kämpa för mänskliga rättigheter, men ingen kan begära att vi ska äventyra vårt lands ekonomi på kuppen.

Så nu gäller det att fortsätta gapa och skrika på EU, tills dess de lyssnar och om inte dra in veckopengen för dem.
Citera
2016-03-14, 23:51
  #170
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Ericsson
....Fast jag har ju rätt? Hon har inte fått sitt ämbete baserat på någon form av erfarenhet eller kompetens utan PRECIS tvärtom. Ordet husneger har aldrig passat bättre.


Och nej..."Världens första feministiska regering" Snälla, hela världen skrattar åt Sverige, utom just svenskarna som plågas till döds. Det räcker nu.
Svenskarna har ju valt den här regeringen så de flesta plågas nog inte till döds. Och huruvida resten av världen skrattar åt Sverige... Ja varför tror du så många vill flytta hit.

Jag köper att du inte gillar ditt land men varför ska de gå jt över oss som gör det?
Citera
2016-03-15, 01:51
  #171
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Svenskarna har ju valt den här regeringen så de flesta plågas nog inte till döds. Och huruvida resten av världen skrattar åt Sverige... Ja varför tror du så många vill flytta hit.

Jag köper att du inte gillar ditt land men varför ska de gå jt över oss som gör det?

Är du politiker? Det låter lite så när du drar till med "ni förtjänar att dö" visst att folk röstat som efterblivna idioter, men de är boskap som indoktrinerats, det kan man inte klandra dem för.

Varför tror DU att folk vill flytta hit? För att snylta på svenska skattebetalarnas välfärd. För att mer eller mindre öppet kunna våldta kvinnor och därefer SKYDDAS av polis och rättsväsende.
Citera
2016-03-15, 01:57
  #172
Medlem
Doxycyklin87s avatar
Väldigt sällan jag känner mig berättigad att kalla en kvinna detta, men Albright är en vidrig jävla hora. Hon representerar allt som är fel med världen: Skendemokratier med intressen som inte speglar folkets vilja. Vidrig "människa".
Citera
2017-12-19, 20:16
  #173
Medlem
Blev lite förvånad när hon blev tillsatt i den minister tjänsten , trots allt hon har lite erfarenhet av att vara politiker. Tyckte att det var bara PK för sosserna att hon var en ung tjej och mörkhyad. Jag förstår att hon är otroligt ambitious som person ( "vad har jag inte gjört idag m.m." varje kväll) men ska inte ministrar har bra kunskap och relative erfarenhet ? Kultur OCH Demokrati ?..vilken udda kombinationen.
Citera
2017-12-20, 01:04
  #174
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HunkiDunken
Kunde inte ens kolla klart på klippet pågrund av henne knackliga engelska. Det lilla jag såg verkade förövrigt inte särskilt kompetent.

Äh, hon är ju inte ens folkvald. Det är ju grönsaksodlana inom MP som tillsatt negern, och hennes dåliga Engelska är typisk för afrikaner och araber i Sverige. Hennes svenska är dock godkänd, vilket inte betyder att hon är lämpad att sitta i en regering.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback