Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-07, 12:47
  #361
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
ja de som är ungdomskärlek ju.

tror mesta sakerna har sagts i sportbladet genom åren och tror hon också varit med i någon pod. hans flickvän verkar dock inte mediakåt som de andra spelarfruarna.

Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Stort av Emil Forsberg att hålla fast vid sin flickvän trots att hon var ett vandrade fläskberg. Det här måste ju ha varit när Forsberg var som bäst i Malmö med CL-spel och sen som fotbollsmiljonär i Leipzig. Han hade kunnat välja och vraka bland brudarna men valde att hålla vid sin överviktiga ungdomskärlek. Respekt! Hon är för övrigt riktigt vacker nu.

Hur har du koll på de här sakerna? Det är inget jag såg i någon av de artiklar du länkade till.

Ja, det var ju ett rätt smart val. Hon var ju smal och rätt snygg när de träffades. Sedan gick hon upp i vikt efter hon slutat med fotbollen. Hon skriver om det på sin Instagram och har sagt det i intervjuer.

Citat:
Ok. Long story short: I've played soccer since I was 5-6 years old. At the age of 18 1/2, I had a cruciate ligament injury in my knee - that I never really recovered from. I continued eating like a soccerplayer and to the left in the picture you see the result. Mentally, my injury broke me down. It has taken me 4 years to do something about the situation but I'm happy being back to the way I remember myself - before my life took that turn.

https://www.instagram.com/p/6aDiRwSn...shangaforsberg

Ja, hans fru har ett jävla beteende. Vad hon sade på VM vet jag inte och om hon svär på persiska har jag ingen koll på. Däremot - gör han dålig ifrån sig på matcher tar det hus i helvetet hemma. Det framgår i citatet nedan.

Citat:
"The only time I get nervous in football is after I play a bad game. You see, when I get home that night, I know what’s coming… a meeting with “the Sheriff.” And let me tell you, it can be brutal. The Sheriff always gives it to me straight. And if the Sheriff gets really peed off … well, you don’t want to be in the same room. Trust me, I know … because I know the Sheriff better than anyone. After all, she is my wife [...] I could start answering back. But, well, this is marriage, and you know how these arguments work. I’ve got no chance!

https://www.bundesliga.com/en/news/B...tar-509516.jsp
Ja, hans fru bestämmer allt (eller det mesta) och han diskar

Citat:
Stämmer det att din fru Shanga bestämmer allt i ert hem?
– Ja, det stämmer. Det gör hon och det är bara rätt. Hon har en fantastisk smak så jag överlåter allt till henne. Jag har alltid trivts otroligt bra överallt där jag bott med henne, så det är lugnt.

Vilka är dina husliga områden då?
– Jag vet inte, jag tar hand om disken. Sätter in i diskmaskinen och så där, försöker plocka rent på borden. Men samtidigt gör hon ju också det, så det är svårt att säga att det är mina områden för jag gör ju ganska lite ibland faktiskt. Jag är dålig, men försöker i alla fall.

https://www.cafe.se/emil-forsberg-ha...axig-infor-vm/

Det var han som friade (men jag tror nog det var ett gemensamt beslut som det brukar vara efter 10+ år ihop)

Citat:
Hur friade du?
– Det håller jag hemligt.
Det blev lyckat i alla fall.
– Det var lyckat, i och med att hon sa ja, haha. Det var nu i Leipzig för ett år sedan i februari. Men hur håller jag hemligt. Jag ska gifta mig i sommar, efter EM. Så det är min stora höjdpunkt i sommar. Men det är många fina saker då.

https://www.aftonbladet.se/sportblad...n-emil-forsber

Jag har inte koll på honom. Jag kollar egentligen bara på EPL. Jag läser bara sportsidor och Emil Forsberg snackar rätt mycket om sitt privatliv till skillnad från andra idrottare som mestadels håller käften om sitt privatliv. Han har dock inget att skämmas för. Tjänar mycket pengar. Han har en snygg och vettig fru. Ett barn och en hund. Varför ungen heter Florence vet jag inte men Iranier gillar ju att ungarna heter något sydeuropeiskt. Det är rätt sjukt egentligen att Emil Forsberg är gift med samma tjej som han träffade när han han var 13-14 år. Tyvärr kan vi ju inte förlåta honom för att vi åkte ur VM så han kan gott stanna i Tyskland.
Citera
2019-02-19, 16:32
  #362
Avstängd
Katapultens avatar
Känns som efter han fick barn så är han mest ´´skadad´´ hela tiden. Känns som det är mest för att han vill vara hemma med familjen.
Citera
2019-02-19, 16:33
  #363
Avstängd
Katapultens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Känns som efter han fick barn så är han mest ´´skadad´´ hela tiden. Känns som det är mest för att han vill vara hemma med familjen.

Han snackade ju om att samlingar med landslaget inte är otimalt nu när han har barn. Konstigt att alla andra klarar att vara från sina barn
Citera
2019-02-19, 18:56
  #364
Medlem
ingetbranicks avatar
Att inte ett enda inlägg gjorts i tråden på ett halvår säger en hel del om hans status för tillfället. Synd, med tanke på hur enormt bra han var för två år sedan. En av Bundesligas absolut bästa spelare då, tveklöst.
Citera
2019-02-19, 19:03
  #365
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Känns som efter han fick barn så är han mest ´´skadad´´ hela tiden. Känns som det är mest för att han vill vara hemma med familjen.

Verkar va en riktig toffel Forsberg. Kolla bara reportaget som Frida Nordstrand gjorde med honom inför VM i somras. Kurdiskan har honom lindad runt fingret. Alldeles för tidigt att gå ner sig redan. Inte fyllt 28 ens och han var heller inte på något sätt supertidig i sin utveckling (22 bast när han slog sig in i Malmö t.ex.). Nej, vi har nog sett det bästa av honom tyvärr.
__________________
Senast redigerad av Vanstertrollet 2019-02-19 kl. 19:06.
Citera
2019-02-19, 19:29
  #366
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Att inte ett enda inlägg gjorts i tråden på ett halvår säger en hel del om hans status för tillfället. Synd, med tanke på hur enormt bra han var för två år sedan. En av Bundesligas absolut bästa spelare då, tveklöst.
Ja det är synd att han har haft så mycket bekymmer. Han gjorde häromdagen sin första start i ligan sedan oktober, förhoppningsvis kommer han igång nu.
Citera
2019-02-19, 19:58
  #367
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Att inte ett enda inlägg gjorts i tråden på ett halvår säger en hel del om hans status för tillfället. Synd, med tanke på hur enormt bra han var för två år sedan. En av Bundesligas absolut bästa spelare då, tveklöst.

Forsberg var grym i Bundesliga förra säsongen, och det ryktades om att klubbar så som Arsenal, Liverpool, Man Utd och Milan var ute efter honom i ett tag, men spekulationerna kylnade av efter VM.
Citera
2019-02-21, 05:09
  #368
Avstängd
Katapultens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Verkar va en riktig toffel Forsberg. Kolla bara reportaget som Frida Nordstrand gjorde med honom inför VM i somras. Kurdiskan har honom lindad runt fingret. Alldeles för tidigt att gå ner sig redan. Inte fyllt 28 ens och han var heller inte på något sätt supertidig i sin utveckling (22 bast när han slog sig in i Malmö t.ex.). Nej, vi har nog sett det bästa av honom tyvärr.

Tror också det tyvärr
Citera
2019-02-21, 06:30
  #369
Medlem
Steff83s avatar
Han långt ifrån någon stjärna i Leipzig numera. Aldrig ordinarie.
Citera
2019-02-21, 06:33
  #370
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Forsberg var grym i Bundesliga förra säsongen, och det ryktades om att klubbar så som Arsenal, Liverpool, Man Utd och Milan var ute efter honom i ett tag, men spekulationerna kylnade av efter VM.
Inte förra säsongen. Då gick han ofta skadad. Men för två säsonger sen ja.
Citera
2019-02-21, 07:14
  #371
Medlem
Marquesos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Han långt ifrån någon stjärna i Leipzig numera. Aldrig ordinarie.
Han har ju varit skadad i princip hela säsongen. Svårt att vara ordinarie då.
Citera
2019-02-21, 07:35
  #372
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso
Han har ju varit skadad i princip hela säsongen. Svårt att vara ordinarie då.
Fast han är inte nära en startplats som skadefri heller nu. Har har tappat i konkurrens rejält under skadeperioden.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback