Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2016-03-09, 19:06
  #37
Medlem
Falukorvsrulladers avatar
Jaha så nu kom polisen? Tusentals övergrepp i våra simhallar och det enda som polisen gör är att tysta ner det med kod 291.
Jag antar att deras hudfärg var tillräckligt ljus för att polisen skulle rycka ut?
Citera
2016-03-09, 19:13
  #38
Medlem
snuptiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Jag har också haft sex i badhus...

I bubbelpoolen på Sydpoolen... Man blir så jävla kåt ju... hur mot hud och det är varmt och man blir avslappnat och bubbelpoolen som är "i trappen" ligger lite avskilt dessutom.

Men ah, man får ju bara lirka bikinitrosorna åt sidan liksom, och vara lite diskret och passa på när det inte är så mycket folk helt enkelt...

Tycker det är ganska stor skillnad på hur man gör det liksom...
Frågan är om detta paret har smugit eller varit lite mer gränslösa...

Och kanske inte superfräscht med sperma i vattnet men bubbelpoolen rengörs ju ipfs var 20e minut eller vad det är


Känner igen detta. Bubbelpool med massa tjejer, hud mot hud, man får stånd och sen ska plötsligt poolen utrymmas för rengörning och man har världens ribba..
Citera
2016-03-10, 14:13
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Onanerade du eller hade du sex med en kille menar du?
Nej jag hade sex med min flickvän.
Det jag menar är att man inte behöver ta av sig något plagg.
Citat:
Ursprungligen postat av snuptik
Känner igen detta. Bubbelpool med massa tjejer, hud mot hud, man får stånd och sen ska plötsligt poolen utrymmas för rengörning och man har världens ribba..
Mjo precis...
Nu var det dock bara jag och hon i bubbelpoolen.
Citera
2016-03-10, 22:19
  #40
Medlem
Sam.Boyds avatar
Samtycke!

Vissa gillar attt göra saker i hissar, flygplan och städskrubbar.
Så länge samtycke råder så ropar vi i dessa tider hurra!
Bötfällas måste de, utan den spänningen att ertappas och riskeras att bötfällas tappar deras och likasinnades passion sin krydda.
Citera
2016-03-11, 13:05
  #41
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Fy, vad pinsamt och jobbigt det måste ha varit att bli upptäckt sådär.
Citera
2016-03-11, 13:34
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Knappast om dom försökt gömma sig och bara personalen råkar se dom. Förargelseväckande beteende blir det nästan bara om man har "uppsåt", vilket man kanske inte har om man försöker smyga undan?
nja just uppsåtsdelen är svårtolkad. Med uppsåt menas i det här fallet inte att dom haft sex med avsikt att någon skulle se dom. Jämför gärna med fallen där urinerande personer blivit ertappade av polisen. Då händer det ofta att dom blir dömda, men dom har knappast kissat offentligt bara för att folk ska kunna se dom.
Sen måste jag ställa frågan, varför skulle det vara en ursäkt att "bara" personalen kunde se dom? Menar du att personalen på badhus ska acceptera detta beteende, eller menar du att detta ska vara en naturlig del av deras arbete, att se par ha sex med varandra?
Klistrat från lawline:http://lawline.se/answers/5536
"Ägnat att" översatt från juristsvenska till vanlig svenska betyder helt enkelt "typiskt sett".

Detta betyder att det som personen utför enligt allmänt rådande uppfattning skall vara förargelseväckande, vilket innebär att en bedömning av vad som är straffbart kan förändras i samband med den allmänna moralen etc.
- See more at: http://lawline.se/answers/5536#sthash.nKDpe9lI.dpuf
Citera
2016-10-26, 14:42
  #43
Medlem
ibmachines avatar
Skönt att se att så många här på fb tycker det var ok att killarna kramades i poolen!
Citera
2016-10-26, 18:06
  #44
Medlem
Lacerdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibmachine
Skönt att se att så många här på fb tycker det var ok att killarna kramades i poolen!
Jaha dom kramades bara. Då är ju allt missförstått, det handlade alltså inte om sex. Bra att du klargjorde detta ibmachine.
Citera
2016-10-26, 19:14
  #45
Medlem
NurseDiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ibmachine
Skönt att se att så många här på fb tycker det var ok att killarna kramades i poolen!
Mannen å kvinnan som det stod om i artikeln?
Tänk om det var en ensamkommande gosse och en svensk kvinna? Skulle det vara lika ok för er som beskriver sexäventyr/fantasier i bubbelpoolen?
Citera
2016-10-27, 00:04
  #46
Medlem
bzsx0809s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Vad händer med våra badhus?

Har väl hänt igenom alla tider, till och med under min faders tonår har man fått höra en och annan historia. Jag själv kan väl också delge att jag också är skyldig, under min år som sprallig tonåring.
Citera
2016-11-03, 18:18
  #47
Medlem
BenHornes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwannakissrihanna
Fy, vad pinsamt och jobbigt det måste ha varit att bli upptäckt sådär.
Jag påkom ett par som hade sex i en närliggande pool en gång. Gick direkt hem, badsuget försvann snabbt. Det var sent på natten också, så möjligt att de fick lite PTSD. Hursomhelst, har anammat idén, bra skit, mindre vågor än i havet. Dock extremt onödigt att öka poolens fetthalt.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback