Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-03-15, 13:28
  #181
Avstängd
jeanclaudevandammes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Så du menar att om man på 80-talet direkt hade skurit ner personalen med 40% så hade ett stort antal svenskar omedelbart blivit våldtäktsmän?

Det hela rimmar rätt illa med situationen i skolorna, där man är mer personal än någonsin, resultaten sjunker som en sten & kaoset breder ut sig. Menar du att även detta hade hänt redan på 80-talet om man då snabbt hade ökat personaltätheten till dagens nivåer?

Du vet väl att det enda som spelar in när det gäller brottsstatistiken är Socioekonomiska faktorer. Kultur, Religion och Etnisk tillhörighet har inget med saken att göra. Den som påstår nått sånt är en jävla rasist!

Jag vet ju själv att om ingen övervakar mig blir jag askåt och vill bara köra Taharrush hela tiden. Jag ska knulla alla Svenne-Horor. Jag är större än Polisen.
Citera
2016-03-15, 14:52
  #182
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Så du menar att om man på 80-talet direkt hade skurit ner personalen med 40% så hade ett stort antal svenskar omedelbart blivit våldtäktsmän?

Det hela rimmar rätt illa med situationen i skolorna, där man är mer personal än någonsin, resultaten sjunker som en sten & kaoset breder ut sig. Menar du att även detta hade hänt redan på 80-talet om man då snabbt hade ökat personaltätheten till dagens nivåer?
Halmgubbar och blandar friskt och ger med högstadieretorik.

Nej, det tänker jag inte ens låtsas svara på. Gå fem varv kring din stadsdel och fundera. Kanske går det upp ett ljus för dig vad den överhängande risken med badning är.
Citera
2016-03-15, 15:23
  #183
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Halmgubbar och blandar friskt och ger med högstadieretorik.

Nej, det tänker jag inte ens låtsas svara på. Gå fem varv kring din stadsdel och fundera. Kanske går det upp ett ljus för dig vad den överhängande risken med badning är.
Du påstår att nerskärningen av personaltätheten på badhusen har gett upphov till tafsande & övergrepp. Men uppenbarligen bara när nedskärningen sker just nu. Hade nedskärningen ägt rum vid ett annat tillfälle så är din teori att det inte hade haft en sådan effekt. Sen har du mage att dilla om halmgubbar.

Ta dig samman din jävla pajas.
Citera
2016-03-15, 17:04
  #184
Medlem
Finisterres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Lindholm
Halmgubbar och blandar friskt och ger med högstadieretorik.

Nej, det tänker jag inte ens låtsas svara på. Gå fem varv kring din stadsdel och fundera. Kanske går det upp ett ljus för dig vad den överhängande risken med badning är.
Försöker du säga att problemet är den allt mer utbredda simkunnigheten bland svenska barn?
D v s 30 år av simundervisning -> mindre personal -> svenskarna börjar våldta i simhallar.

Jag kan bara gissa. Hoppas på mer svar!
Citera
2016-03-15, 17:55
  #185
Medlem
irishrages avatar
Ska vi säga att våldtäkterna slår som spön i backen men politikerna skyller på svenska männen.
Citera
2016-03-15, 22:16
  #186
Medlem
Finns det någon som fortfarande har koll på hur många brott som begås utav invandrare? Fanns ju någon bild/statistik som florera efter januari som belyste hur många det var?

Det är en ganska skrämmande utveckling detta med random påhopp mot kvinnor framförallt bara de senaste veckorna har det ökat markant kan jag tycka själv.
https://polisen.se/Gavleborg/Aktuell...del-Stockholm/
Kom just in ikv.

Kommer vi få se svenska kvinnor nedslagna hela våren nu eller? Syftar på östersund - halmstad - göteborg mm så jädra många bara de senaste veckorna kan jag tycka själv.
Citera
2016-03-15, 22:47
  #187
Medlem
Jag tycker att man skall vara försiktig nu under sommaren. Tjejer bör nog vara hemma så mycket som möjligt. Vi får hoppas att sommaren regnar bort, och att Hitler återuppstår och ordnar upp situationen i Sverige.
Citera
2016-03-16, 17:51
  #188
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vsk61
Vad händer om nu gränserna kommer att vara obevakade i två veckor i sommar som det skrivs om?
100.000 kommer in?

I Tyskland finns upp till 600.000 OREGISTRERADE personer.
Det gick att läsa i DN för några dagar sedan.

De kommer kanske ha siktet inställt på att sök asyl Sverige under c:a två veckor i juli. Då det blir ett glapp i gränskontrollen. Förutom att Sverige som vanligt har semesterstängt i juli.

Det är dags för våra folkvalda att börja planera för att "inte ha en aning om detta"!
Citera
2016-03-16, 19:37
  #189
Medlem
nyreggad.veterans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaff...
I Tyskland finns upp till 600.000 OREGISTRERADE personer.
Det gick att läsa i DN för några dagar sedan.

De kommer kanske ha siktet inställt på att sök asyl Sverige under c:a två veckor i juli. Då det blir ett glapp i gränskontrollen. Förutom att Sverige som vanligt har semesterstängt i juli.

Det är dags för våra folkvalda att börja planera för att "inte ha en aning om detta"!

Då poliserna går på "semester" under dessa två veckor, skulle det kanske vara välkommet med oroade medborgare som slår tillbaks horder av illegala migranter.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback