Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-29, 05:07
  #1801
Medlem
Har lagt order åt en vän för att själv få lite då plånboken inte tillåter mig att bara handla det allra nödvändigaste så ordern gäller A-pihp och m-php från samma sida. Är m-php samma samma MDPHP även kallad PV4 som ska vara den som är mest lik MDPV som jag läste nånstans men har ju testat den förr och vill inte minnas att den var speciellt lik om dom nu inte syftade rent strukturellt.. Pippen använde jag ett tag men gillade den inte alls då den smakade skit och utan märkbar effekt för att sen dyka upp igen inrikes och funkar då helt plötsligt och kom då från Asken och funkade fint i armen och på foliet då jag älskar själva grejen med att röka, men psykoserna kan jag klara mig utan :

Så hur är dessa substanser idag? Vilken tycker ni är mest potent, bäst att röka och vilka doser är lagom IV och till nästan viktigaste frågan, hur är kåtslaget på dessa två?
Citera
2018-12-05, 16:44
  #1802
Medlem
Blev trött på att vara nykter så bestämde mig att klicka hem nåt gram från HC och kan säga att deras batch var sjukt potent men om du har nära till psykosen som jag så vill jag höja ett rejält varningens finger för denna.

Med vanligt amfetamin får jag obehagliga biverkningar efter sisådär 2-3 dagar men med detta kom det nästan direkt Laddade upp en lina på 50mg och samtidigt som den började kicka blev jag sjukt paranoid och fick hallisar. Den fattiga euforin gjorde inte saken bättre den höll väl i en halvtimme och för varenda gång man återdoserade så blev biverkningarna värre. Ta det försiktigt med denna.
Citera
2018-12-05, 20:07
  #1803
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kosmos41
Blev trött på att vara nykter så bestämde mig att klicka hem nåt gram från HC och kan säga att deras batch var sjukt potent men om du har nära till psykosen som jag så vill jag höja ett rejält varningens finger för denna.

Med vanligt amfetamin får jag obehagliga biverkningar efter sisådär 2-3 dagar men med detta kom det nästan direkt Laddade upp en lina på 50mg och samtidigt som den började kicka blev jag sjukt paranoid och fick hallisar. Den fattiga euforin gjorde inte saken bättre den höll väl i en halvtimme och för varenda gång man återdoserade så blev biverkningarna värre. Ta det försiktigt med denna.

Tack för infon! No worries, om man pallar a-php 10ggr mer potent så klarar man den här. Men det är viktigt att vara beredd 👍
__________________
Senast redigerad av Spelemannen 2018-12-05 kl. 20:10.
Citera
2018-12-06, 01:36
  #1804
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skitzu
Har lagt order åt en vän för att själv få lite då plånboken inte tillåter mig att bara handla det allra nödvändigaste så ordern gäller A-pihp och m-php från samma sida. Är m-php samma samma MDPHP även kallad PV4 som ska vara den som är mest lik MDPV som jag läste nånstans men har ju testat den förr och vill inte minnas att den var speciellt lik om dom nu inte syftade rent strukturellt.. Pippen använde jag ett tag men gillade den inte alls då den smakade skit och utan märkbar effekt för att sen dyka upp igen inrikes och funkar då helt plötsligt och kom då från Asken och funkade fint i armen och på foliet då jag älskar själva grejen med att röka, men psykoserna kan jag klara mig utan :

Så hur är dessa substanser idag? Vilken tycker ni är mest potent, bäst att röka och vilka doser är lagom IV och till nästan viktigaste frågan, hur är kåtslaget på dessa två?

M-php har jag inte testat då den har ett rykte som skadlig utrikes är det inget jag chansar på. Phip är bättre än på askens tid, beroende på vilket land/leverantör shoppen har, vet vilken shop dock och deras a-phip är något sämre samt dyrare än där jag köper. Och röka den rekommenderar jag alla gånger! IV minns jag faktiskt inte hur mycket jag laddade, det var några månader sedan, tänkte köra igen när nästa beställning kommer Så jag får forska fram min dosering efter lite läsning på typ psychonautwiki eller erowid.

Ang kåtslag - ingen aning, får inte det av stimulanter, inte ens av tjack xD
Citera
2018-12-28, 18:02
  #1805
Medlem
Då har man beställt 0.5g a-pihp crystals. Ska bli spännande att jämföra mot askens när de fanns.

Är det bara röka som gäller eller ger iv en bra skjuts?

Har även beställt NEP och 3-fpm. Är det farligt att blanda? Alltså farligare än vanligt
Citera
2019-01-02, 14:50
  #1806
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Då har man beställt 0.5g a-pihp crystals. Ska bli spännande att jämföra mot askens när de fanns.

Är det bara röka som gäller eller ger iv en bra skjuts?

Har även beställt NEP och 3-fpm. Är det farligt att blanda? Alltså farligare än vanligt

Röka är ett solklart val men IV kommer ge en bättre skjuts. Testa, ta en låg dos så du ser till att det inte blir några otrevliga biverkningar och höj om det verkar lugnt
Citera
2019-01-03, 17:04
  #1807
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kosmos41
Blev trött på att vara nykter så bestämde mig att klicka hem nåt gram från HC och kan säga att deras batch var sjukt potent men om du har nära till psykosen som jag så vill jag höja ett rejält varningens finger för denna.
Har beställt några g från dom också och tycker det varit en kanon substans då man behöver väldigt små mängder.

Hade tänkt lägga en beställning under mellandagarna men såg att dom inaktiverat kommentarerna vilket gjorde mig lite skeptisk.
Kommer inte köpa av dom mer då dom inte gett någon anledning till det utan känns som att dom kommer börja blåsa folk. Bara mina spekulationer.
Citera
2019-01-03, 17:19
  #1808
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyNorth
Har beställt några g från dom också och tycker det varit en kanon substans då man behöver väldigt små mängder.

Hade tänkt lägga en beställning under mellandagarna men såg att dom inaktiverat kommentarerna vilket gjorde mig lite skeptisk.
Kommer inte köpa av dom mer då dom inte gett någon anledning till det utan känns som att dom kommer börja blåsa folk. Bara mina spekulationer.

Svaret jag fått till varför dom stängde av kommentar systemet var på grund av att det användes som en chatt istället för produktomdöme.
Citera
2019-01-07, 21:11
  #1809
Medlem
Fick mitt idag och det var kristallint pulver inte kristall som en glasbit.
Nu har jag närmre 1g av denna + runt 5g NEP och runt 0.5g av 3fpm.

Sen har jag lite mindre än burk 50mg elvanse. Hur ska jag lägga upp det här utan att spåra?

Och imorgon kommer ju troligtvis BDMP och kanske 4-me-nep.

För många stims, eller åtminstone för några riktigt bra
__________________
Senast redigerad av Cp5 2019-01-07 kl. 21:14.
Citera
2019-01-08, 09:01
  #1810
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Fick mitt idag och det var kristallint pulver inte kristall som en glasbit.
Nu har jag närmre 1g av denna + runt 5g NEP och runt 0.5g av 3fpm.

Sen har jag lite mindre än burk 50mg elvanse. Hur ska jag lägga upp det här utan att spåra?

Och imorgon kommer ju troligtvis BDMP och kanske 4-me-nep.

För många stims, eller åtminstone för några riktigt bra

Kör 200mg elvanse när du vaknar och fyll på med några bloss pihp med jämna mellanrum, alternativt någon näsa NEP då o då istället.

Skippa BDMP tills du inte har andra RC i kroppen
Citera
2019-01-23, 20:06
  #1811
Medlem
ruttenfimps avatar
Nån som prövat den vita a-pihpen? Bara provat den orange aktiga
Citera
2019-01-24, 07:14
  #1812
Medlem
mrdrutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Nån som prövat den vita a-pihpen? Bara provat den orange aktiga

Den vita är bra,samma kvalité som den man hittar i butiker i övriga EU. Den vita är inte lika klibbig och luktar inte fullt lika mycket. Den vita är som sagt bra,men den bruna varianten är snäppet vassare tycker jag men det är nog mer en smaksak
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback