Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-19, 08:25
  #1621
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrdrutt
Hur lång tid har swishbeställningar tagit er, som beställt på så sätt? Postförskott tog i princip aldrig mer än en dag,alltså leverans dagen efter beställning. Bör man räkna med en dag extra tro med den vanliga postgången ??
Gillade verkligen de första bruna från asken och hoppas lite stenig substans landar snart

Alltid betalat med swish och har alltid fått dagen efter, med midsommar-veckan som undantag då. x)
Citera
2017-07-19, 08:33
  #1622
Medlem
MissionFuckeds avatar
shit den här i vape var ju hur grymt som helst haha :-D 10/10
Citera
2017-07-19, 09:40
  #1623
Medlem
ZOG77s avatar
Fattar inget. Beställde laglig sub från en svensk shop. När jag skulle hämta ut paketet så var summan över 100 mer än vad som beräknat. Har dock inte räknat fel. Ombudet frågade om beställt från utlandet. Ne aldrig gjort och bankgirot stämde på paketet och namnet. Löste ut det ändå. Väl hemma så öppnade så märkte att det var öppnat och slet som fan för tänkte det var tomt, men i paketet låg två zip påsar lösa med handskrift. Det ena var tegelstensfärgat orange och står 5-it på och den andra påsen märkt rött kryss och typ stora kristallaktiga klumpar genomskinliga nästan. Vet att inte den svenska shopen har det utseende och förpackning. Tänkte först likt gamla Rc24 shoppen. Är det nån mer som råkat samma? Vad ska jag göra? Kan nån hjälpa snälla. Har inte beställt detta. Har inte sett kristallliknande men står inget på den påsen bara rött kryss. Det stod ju i mitt namn så det är ju rätt paket. ??? Snälla kan nån svara. Ska jag gå till polisen? Ombudet sa att skulle vara väldigt noga med att spara kvittot och det brukar dem inte påpeka så..men det kan ju va bara för jag sa att summan inte stämde. Skulle aldrig öppnat skiten. Är säker på att det är öppnat på vägen och utbytt för tror knappast att den svenska shopen skulle skicka nåt som inte skulle ha. ???
Citera
2017-07-19, 09:47
  #1624
Medlem
Reality81s avatar
En fin lina i snoken och the race is on
Citera
2017-07-19, 11:48
  #1625
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZOG77
Fattar inget. Beställde laglig sub från en svensk shop. När jag skulle hämta ut paketet så var summan över 100 mer än vad som beräknat. Har dock inte räknat fel. Ombudet frågade om beställt från utlandet. Ne aldrig gjort och bankgirot stämde på paketet och namnet. Löste ut det ändå. Väl hemma så öppnade så märkte att det var öppnat och slet som fan för tänkte det var tomt, men i paketet låg två zip påsar lösa med handskrift. Det ena var tegelstensfärgat orange och står 5-it på och den andra påsen märkt rött kryss och typ stora kristallaktiga klumpar genomskinliga nästan. Vet att inte den svenska shopen har det utseende och förpackning. Tänkte först likt gamla Rc24 shoppen. Är det nån mer som råkat samma? Vad ska jag göra? Kan nån hjälpa snälla. Har inte beställt detta. Har inte sett kristallliknande men står inget på den påsen bara rött kryss. Det stod ju i mitt namn så det är ju rätt paket. ??? Snälla kan nån svara. Ska jag gå till polisen? Ombudet sa att skulle vara väldigt noga med att spara kvittot och det brukar dem inte påpeka så..men det kan ju va bara för jag sa att summan inte stämde. Skulle aldrig öppnat skiten. Är säker på att det är öppnat på vägen och utbytt för tror knappast att den svenska shopen skulle skicka nåt som inte skulle ha. ???

Ja det låter ju jävligt märkligt hela alltet. Vet bara att du nog inte ska prova substanserna . Konstigt med just 5-it, det var ju den som tog livet av en massa folk för några år sedan.
__________________
Senast redigerad av esant 2017-07-19 kl. 11:50.
Citera
2017-07-19, 12:33
  #1626
Medlem
Kan salt göra det nasala upptaget sämre? Brukar spola rent med koksalt då och då, för annars mår näsan riktigt skit. Men även fast näsan är helt tom på skit så känns det som att jag får sämre effekt, och då ska ju ändå koksalt utvidga blodkärlen och återfukta slemhinnorna.

Tänkte att många cs droger är salter, och att vanligt salt förstör produkten. Någon kemikunnig får ge mig ett svar!
Får vänta en stund efter rengöring så funkar det bra, så min teori är väl att saltet måste snoras bort innan slemhinnorna är normala.

Många här verkar klaga på trasiga näsor, spola näsan med koksalt är grymt mot slem och skit. Vatten utan salt kommer torka ut näsan och göra den irriterad och öm, snorig och jävlig.
__________________
Senast redigerad av Derper 2017-07-19 kl. 12:35.
Citera
2017-07-19, 16:42
  #1627
Avstängd
Hann få lite pengar till en sista påse med 5g utav denna innan klassningen.

Ser ut och luktar helt olikt det jag fått under året, mer brun färgat och steningt. Får ha en hammare för att smula ner vissa haha. Dock märker jag ingen skillnad i styrka.

Denna kommer som hexan, bli saknad.
Citera
2017-07-19, 20:35
  #1628
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mekarn92
Hann få lite pengar till en sista påse med 5g utav denna innan klassningen.

Ser ut och luktar helt olikt det jag fått under året, mer brun färgat och steningt. Får ha en hammare för att smula ner vissa haha. Dock märker jag ingen skillnad i styrka.

Denna kommer som hexan, bli saknad.

Den klibbar i snoken, stör mig som fan. Kanske bara jag som har lite dålig vätska i mig? Näsborrarna brukar skifta så det är bättre drag i ena, men nu stängs ena av helt. Det är som att man limmat ihop skiten. Känner mig helt klibbig om händerna också, även efter handtvätt och dusch. Annars bra

Ang klumpar, äggkopp och tesked! bara mosa runt.
Citera
2017-07-20, 17:55
  #1629
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Derper
Kan salt göra det nasala upptaget sämre?
Har också noterat olika starka rus om näsan är ren eller inte, blablabla. När den är naturligt småsnuvig så är det som bäst

Jobbigaste är när man är täppt i båda Nässpray - knappt effekt.
Citera
2017-07-20, 18:14
  #1630
Medlem
mrdrutts avatar
Tycker den asken skickade nu var perfekt, lite småsten och torr. Nu verkar det som att det rör på sig hos hydra och en statusuppdatering ger förhoppning att de till slut levererar... Får se
Citera
2017-07-20, 18:42
  #1631
Medlem
floOris0nfajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Derper
Den klibbar i snoken, stör mig som fan. Kanske bara jag som har lite dålig vätska i mig? Näsborrarna brukar skifta så det är bättre drag i ena, men nu stängs ena av helt. Det är som att man limmat ihop skiten. Känner mig helt klibbig om händerna också, även efter handtvätt och dusch. Annars bra

Ang klumpar, äggkopp och tesked! bara mosa runt.
Du bör bomba!
Citera
2017-07-20, 21:26
  #1632
Medlem
buprenorfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av floOris0nfajja
Du bör bomba!
Håller med ovanstående. Jag bombar bara numer om jag kör, mår skit i kroppen av alla andra intagssätt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback