Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-26, 15:28
  #1237
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Ja det är du som spänner dig, jag får ofta likadant. Det händer snabbt om man siitter still mycket.

Är jag ute o fladdrar runt så får jag aldrig sådär.
Samma här. Jag kan även knäcka ryggen samt nacken åt båda håll nästan oändligt många gånger på detta efter redan 1 dygn... Får även lätt "mörknad"/"färgad" hud på emtremiteterna i olika grad beroende på dos, men detta går också över om jag håller mig i rörelse och inte är helt still hela tiden.

EDIT;:
Lee Sterling!!! Din PM-box behöver rensas, flyttas eller göras något åt!
Citera
2017-05-26, 15:54
  #1238
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blue_berry
Ingen människa ska prata om jobbigt att snorta förrän han dragit 2C-B. Verkligen så man trodde näsan och halva ansiktet skulle gå sönder i typ 30 min.

OnT. Gjorde slut på 2G av hydras på <dygn. Med hjälp av en vän ifs, men tycker inte det var skillnad på askens eller hydras batch. Nu när jag kom hem så sprang jag in i soptunnan och rotade fram glödlampan jag rökte med inatt.. Nej

Haha, precis förstår inte vad folk gnäller över. " Åhh det gör ont o snorta det här, den pajar näsan " Vaffan är det med folk egentligen, så smärtsamt är då inte denna. Gnäller man över sånt så har man nog inte snortat många substanser.
RTI 111. Lr vad koks anaglogen nu heter , det är nog enda substansen på senare tid jag själv gnällt över . Den gjorde ganska ont.
Den här svider ju bara till en kort stund, sen rinner någon tår ned från samma sida man dragit linan på.
Citera
2017-05-28, 04:29
  #1239
Avstängd
klonazepam90s avatar
Har försökt landa på tjo och lite andra saker, men tycker inte Flurazepam fungerar så bra att landa på?

Landar man bra på Norflurazepam på A-pihp? Visserligen kanske man gör det eftersom det går ut så fort.
Citera
2017-05-28, 04:36
  #1240
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klonazepam90
Har försökt landa på tjo och lite andra saker, men tycker inte Flurazepam fungerar så bra att landa på?

Landar man bra på Norflurazepam på A-pihp? Visserligen kanske man gör det eftersom det går ut så fort.

Funkar bra. Som du säger går det ju ur fort. Så det är inga konstigheter att somna efteråt. Speciellt inte om du nu käkat benzo.
Norflurazepam+A-pihp tsamans kan vara nice det med, håller man sig lugn och sansad. Då runt 4-8MG Norflurazepam.
Jag tycker man landar bra .
Citera
2017-05-28, 05:53
  #1241
Avstängd
klonazepam90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Funkar bra. Som du säger går det ju ur fort. Så det är inga konstigheter att somna efteråt. Speciellt inte om du nu käkat benzo.
Norflurazepam+A-pihp tsamans kan vara nice det med, håller man sig lugn och sansad. Då runt 4-8MG Norflurazepam.
Jag tycker man landar bra .

Jag tänkte mer att landa på Amfetamin efter att ha kört sisådär 1,5-2 gram under 1,5 dygn, då jag inte upplevde dessa Norflurazepam som några s.k "knock-out" pills, utan att de enbart tar bort ångest i bakgrunden + lite muskelavslappning.

Var lite dum frågeställning i den förra frågan då A-pihp går ur efter max 2-3 timmar och amfetamin håller i sig 6-8 timmar med eftertjackigt rus.
Citera
2017-05-28, 23:13
  #1242
Medlem
robertlus avatar
Jag måste bara få ur mig det här till er alla andra som en liten varning!


Är själv gammal/inkörd Affemissbrukare och det tog mig 5 år innan jag fick problem och fattade hur din hjärna reagerar/memorerar första gången du upplevt akutbesök med ambulans, hjärtkomplex och känslan av du kommer att dö.

Efter min första sådan upplevelse (6 totalt idag, ni fattar att vi är sjuka en del va?) blir jag aldrig av med panikångest, hög puls och ojämn hjärtrytm vid intag av dom flesta CS droger (speciellt RC-skiten vi stoppar i oss ). Har nästan förstört the good feeling i att röka en hövding på grund av detta sjuka beteende/liv jag haft.

Den här "substansen" ger någorlunda nice effekt, men jag skulle aldrig i´hela mitt liv använda den utan alkohol eller bra fungerande benzos.

Bra tjack kan jag ta idag och ta min mirtazipin 30mg och vila ut efterfesten utan dödsångest.

A-pihp är ett rävgift enligt mig själv (skulle aldrig ta det och gå ut o discodansa, även med bra benz och en massa lugnande bärs i mig) då kroppen förmodligen till slut säger "nej, nu är det fan stop". För det här är påfrestande saker (tycker jag).

Sitter själv med skiten i mig just nu med 4st 5mg imo+1 30mg Mirta och det hjälper något men måste konstant smådutta i mig för att kroppen inte ska balla ur.

Varje gång det slår in så släpper alla dessa symptom i 10-15 min, men sen börjar jag känna hur trycket över bröstet krampar och pulsen blir snabb o ojämn.

Ni som gjort några sjuka resor själv förstår nog vad jag menar.

Tänk på vad ni gör!
Citera
2017-05-29, 15:04
  #1243
Medlem
Hur röker ni detta om ni inte äger en glaspipa ämnad för just detta?

Funkar en Halogenlampa lika bra som glödlampa (genomskinlig)?

Och i folie, jag har provat, fått sådär effekt då och då. Bästa effekt var när jag snortade. En gång. Sen var det i princip nada. Märkligt! Måste man hitta sin EXAKTA dos på +/-5mg för att man ska må bra? Och då menar jag känna av öht ..

Bör man rena det med aceton om man ska röka eller snorta det? Köpt från en ansedd shop ändå.
Ska man blanda i något i foliet när man röker, eller bara helt enkelt lägga in önskad mängd och "tutta på" (på rätt sätt då) ..

Enda bieffekten jag märkt är blodcirkulationen blir aningen sämre. Att syresättningen försämras. Och då startar det ju i extremiteterna (fötter, ev ben)

Tack,
Z
Citera
2017-05-29, 17:25
  #1244
Medlem
eddiepeddies avatar
Vad är riskerna med denna substans?
Vad ligger LD50 på t.ex? Är bra att veta vad som är För mycket. Och hur länge sitter AT:n i?
Gillade att röka den skarpt men är rädd att fastna eller få problem med hälsan.
Landar på Alprazolam och Subutex när det är slut. Skulle vilja veta mer om drogen i sig.
Hur det påverkar förutom att man blir hög.
Citera
2017-05-29, 17:53
  #1245
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Vad är riskerna med denna substans?
Vad ligger LD50 på t.ex? Är bra att veta vad som är För mycket. Och hur länge sitter AT:n i?
Gillade att röka den skarpt men är rädd att fastna eller få problem med hälsan.
Landar på Alprazolam och Subutex när det är slut. Skulle vilja veta mer om drogen i sig.
Hur det påverkar förutom att man blir hög.

Finns nog inget LD50 i några vetenskapliga tester.
Dem bieffekter som verkar vara vanligast är nog ökad hjärtrytm , vasokonstriktion, uttorkning .
AT har jag inte upplevt fast jag kört flera doseringar samma dag, flera dagar.
Man bör nog inte ta mer en 50-70MG utan tollerans iaf. Jag har inte gått så högt i dosering, håller mig runt 15-30MG och där stannar jag. tycker pulsen blivit störande dom gånger man tagit mer en så.
10-20MG ska ge effekt iaf om nu batchen är bra. Bästa är nog att hålla sig där man är lagom nöjd. Onödigt att dosera högt då riskerna förmodlingen ökar avsevärt mycket då. Jag tror inte det är nyttigt alls att dra i sig en gubbe på ett dygn som vissa användare gjort på forumet iaf. Och jag skulle avråda från o köra höga doseringar IV tex. Nasalt/rökning räcker. Då inte för mycket.
Sen vet man ju inte med garanti vad ämnet nu metaboliseras till. Metaboliterna kan säkert vara skadliga dom med. Som med alla RC droger bör man testa sig fram sakta men säkert. Och inte köra på och panga i sig mycket direkt.
Du kan nog utgå från att den har relativt lika bieffekter som Alfa-PHP. En kraftig överdos kan förmodlingen leda till hjärtinfarkt eller liknande. Men håller du dig till en normal dosering så kommer du nog inte få en hjärtattack iaf.
__________________
Senast redigerad av Mommejr 2017-05-29 kl. 17:59.
Citera
2017-05-29, 18:12
  #1246
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Finns nog inget LD50 i några vetenskapliga tester.
Dem bieffekter som verkar vara vanligast är nog ökad hjärtrytm , vasokonstriktion, uttorkning .
AT har jag inte upplevt fast jag kört flera doseringar samma dag, flera dagar.
Man bör nog inte ta mer en 50-70MG utan tollerans iaf. Jag har inte gått så högt i dosering, håller mig runt 15-30MG och där stannar jag. tycker pulsen blivit störande dom gånger man tagit mer en så.
10-20MG ska ge effekt iaf om nu batchen är bra. Bästa är nog att hålla sig där man är lagom nöjd. Onödigt att dosera högt då riskerna förmodlingen ökar avsevärt mycket då. Jag tror inte det är nyttigt alls att dra i sig en gubbe på ett dygn som vissa användare gjort på forumet iaf. Och jag skulle avråda från o köra höga doseringar IV tex. Nasalt/rökning räcker. Då inte för mycket.
Sen vet man ju inte med garanti vad ämnet nu metaboliseras till. Metaboliterna kan säkert vara skadliga dom med. Som med alla RC droger bör man testa sig fram sakta men säkert. Och inte köra på och panga i sig mycket direkt.
Du kan nog utgå från att den har relativt lika bieffekter som Alfa-PHP. En kraftig överdos kan förmodlingen leda till hjärtinfarkt eller liknande. Men håller du dig till en normal dosering så kommer du nog inte få en hjärtattack iaf.


Ok. Ska försöka gräva fram mer info.
Rökte 500mg på ca. 12h ihop med en annan.
Märkte att det som med crack är Väldigt svårt att sluta röka när man börjat. Kanske lättare om man är ute.
Försöket hitta nåt sätt att minska det suget att hela tiden röka mer. Sub hjälpte. Testade dock låg dos. Men vill inte ta nåt innan som sänker kicken.
Citera
2017-05-29, 18:20
  #1247
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Ok. Ska försöka gräva fram mer info.
Rökte 500mg på ca. 12h ihop med en annan.
Märkte att det som med crack är Väldigt svårt att sluta röka när man börjat. Kanske lättare om man är ute.
Försöket hitta nåt sätt att minska det suget att hela tiden röka mer. Sub hjälpte. Testade dock låg dos. Men vill inte ta nåt innan som sänker kicken.

Ja de är förbannat svårt att sluta dra mer/röka mer. Återdoseringsbehovet är enormt, tycker även man blir deppig och jävlig när det gått ur. Precis som många andra starka stimulanter, tex kokain.
Av dom få tal poster jag sätt om substansen verkar många vara överens om att den är snällare än A-PVP och A-PHP dock. Både i rus och kroppsliga bieffekter. Så vi kan nog nästan utgå från att det är samma bieffekter som dom 2, men lite snällare.
Bara se till att försöka ha lite självdiciplin, även om det nu är svårt när man har en påse hemma. Sen se till o inte ta extrema mängder. Känner du nu att du tagit för mycket, eller börjar uppleva obekväma bieffekter så låt bli att ta mer, eller vänta ett tag innan du drar något mer är mitt tips iaf.
Jag håller mig främst till nasalt bruk.
Citera
2017-05-29, 18:54
  #1248
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Ja de är förbannat svårt att sluta dra mer/röka mer. Återdoseringsbehovet är enormt, tycker även man blir deppig och jävlig när det gått ur. Precis som många andra starka stimulanter, tex kokain.
Av dom få tal poster jag sätt om substansen verkar många vara överens om att den är snällare än A-PVP och A-PHP dock. Både i rus och kroppsliga bieffekter. Så vi kan nog nästan utgå från att det är samma bieffekter som dom 2, men lite snällare.
Bara se till att försöka ha lite självdiciplin, även om det nu är svårt när man har en påse hemma. Sen se till o inte ta extrema mängder. Känner du nu att du tagit för mycket, eller börjar uppleva obekväma bieffekter så låt bli att ta mer, eller vänta ett tag innan du drar något mer är mitt tips iaf.
Jag håller mig främst till nasalt bruk.

Jag har bara rökt. En sak som är viktig för mig i alla fall är att ha någon benzo hemma och kanske även Subutex. Både att landa på och ifall man skulle börja må dåligt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback