Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-03-07, 14:42
  #1
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Underbara Galenskaparna & After Shave sätter i höst upp klassikern "Macken" som teaterföreställning. Roy & Roger får återigen chans att briljera, eller?

http://vlt.se/kulturnoje/ttkultur/1....-teater-i-host

Reaktioner på detta? Något att se?
Citera
2016-03-07, 14:44
  #2
Medlem
Anti-WOGs avatar
Då får man en anledning till att gå på teater för första gången i sitt liv.
Citera
2016-03-07, 14:46
  #3
Medlem
Anti-WOGs avatar
Fasiken åxå, dom kommer tydligen bara vara i Götet, men om dom kommer till Stockholm så kommer jag garanterat att fixa en plats på teatern.
Citera
2016-03-07, 14:53
  #4
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-WOG
Fasiken åxå, dom kommer tydligen bara vara i Götet, men om dom kommer till Stockholm så kommer jag garanterat att fixa en plats på teatern.
Jag vill också gärna skåda dessa genier på scenen, men jag kommer inte ta mig ner till Göteborg. Det är tyvärr för långt för att få det att passa in i vardagen.
Citera
2016-03-07, 14:57
  #5
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Jag vill också gärna skåda dessa genier på scenen, men jag kommer inte ta mig ner till Göteborg. Det är tyvärr för långt för att få det att passa in i vardagen.
Ja, det är synd då jag anser att dom är helt underbara dom dära Galenskaparna.
Citera
2016-03-07, 17:02
  #6
Medlem
plastgubbens avatar
Jag kollade igen på macken efter många år och det slog mig vilken nedlåtande syn de har på folk som jobbbar på bensinmack och verkstad. Inte speciellt roligt. Jag kollade även Sune efter många år och då slog det mig vilken subversiv mind control det är. Det mesta känns annorlunda nuförtiden, inte konstigt att det är lätt att hjärntvätta folk när de är unga, man ser ju hur dagens barn och ungdomar reagerar på dyngan som produceras idag.
Citera
2016-03-21, 00:29
  #7
Medlem
PiusXIIIs avatar
Brukar inte deras teaterföreställningar spelas in för TV?
Citera
2016-08-20, 01:22
  #8
Medlem
Så dom ville inte göra den på scen 87 för att det vore för kommersiellt och dåligt för gruppen.
Men NU går det bra tydligen?
Jaja. Money talks.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback