Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2020-04-02, 09:35
Medlem
Jag har anvnt ASMR nu i 4 r fr att slappna av och somna. Jag upplever "tingles" som en rysning lngs med hela kroppen. Tycker det r helt otroligt att det faktiskt fungerar. Personligen fredrar jag visual triggers och mina favoritkanaler r ASMRDarling och SophieMichelleASMR.

PS. Tycker det r bra att den hr trden inte hamnat under ngon form av porr / erotik kategori d jag mrkt att andra ASMR-diskussioner har gjort det nu fr tiden nr det brjar uppmrksammas av andra utanfr ASMR Communityn.
Citera
2020-04-02, 17:39
Medlem
Analfababetens avatar
Bluewhisper r den enda som jag tycker r bra. Resten r taskiga kopior p det hon gr. En sikt.
Ett snt dr fenomen som jag knnt i kroppen just infr ett ftal som brjar prata, lrare, eller vem som helst egentligen, nn som sitter och pillar frsiktigt i detalj med nt som man rr vid p ett speciellt vis som gr att just den dr konstiga knslan infinner sig d man knner sig...
Det r inte sexuellt va? Ja det hnder inget i nedre regionerna nr detta sker s det frutstter jag att det inte r.
Utan bara att man suger in varje detalj i det personen gr och sger hnfrt liksom, ss knner jag mig vldigt lugn till nstan smnig sjlv. Intressant bara det.

Lite snusk r det kanske?
Sa puritanen i mig....

Var en person p Maria beroende nr man lg inne fr s kallad avgiftning. Jag ligger i min sng och stirrar i taket typ, jkla kul bara det.
En ldre alkis som eventuellt var hemls hade ett GNG psar som han brjade inventera vid sin sng.
Prassel, prassel prassel och attans vad han kunde pyssla med psarna?
Rangordna dom och inspektera innehllet fr att noooooga vika ihop var och en och in i en lda tror jag p sitt speciella vis, ihopvikt snyggt och fint och....

Ja, jag lg och lyssnade p hans pyssel och det var JKLIGT vlbehvligt nr man annars har en tendens till att klttra p vggarna av tung alkoholabstinens. Verkliga alkisar vet hur det kan knnas och det blir en kontrast till det istllet. Man suckar och kan somna in och vara i Nirvana istllet.
Jag kanske pratade fr mycket som vanligt nu men jag knde frt.

Kunde ha skickat ett tackkort till han fr att ha pysslat med sina psar, typ.
Senast redigerad av Analfababeten 2020-04-02 kl. 17:55.
Citera
2020-06-11, 00:19
Medlem
carminaburanas avatar
Jag gillar led gentlewhisperer, tycker inte om nr jag kan urtyda vad de sger, fredrar rappakalja. Tips p andra sprk n engelska?
Citera
2020-12-05, 02:37
Medlem
searchfunctions avatar
Brukar f gshud - eller vad det nu kallas i ASMR kontext.

Saker som kan trigga det r viss musik eller saker i filmer , samt sklart vanliga "triggers" som viskningar, knaster och annat.
ven visuella saker kan trigga detta. Ofta r det d estetiskt fina kvinnokroppar.
ven berring. Brukade f det nr jag gick till frissren. Men ven sjlvberring, genom att extremt ltt smeka min egen hud, frmst verarmarna, axlarna, brstet och sidorna p kroppen.

S 3 sinnen kan trigga ASMR p mig. Jag undrar om ngon har ftt ASMR frn lukt eller smak? Eller kanske genom att fantisera?

Vanligast r det i armar, ben, rygg och axlar.
Men nr det sker p skalpen s r det riktigt sknt men inte riktigt lika vanligt.
Ngot som har hnt endast tv gnger r en impuls som brjade frn svanskotan och frdades upp till nacken ngot fort, och sedan ner igen lite lngsammare, sedan upp igen ngot fort 4-5 gnger. Vill uppleva det igen fr det var nog det bsta jag upplevt, men det var under en period d jag tog antidepressiva s min kroniska depression var lgre n vanligt.
En av impulserna skedde nr jag kollade p en camgirl som stoppade in en isbit i sin vagina. Den halkade ut ett par gnger, men sen s stannade den inne och d skedde det.

Kan rekommendera Maimy p Twitch.
Citera
2021-08-09, 14:10
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av searchfunction
S 3 sinnen kan trigga ASMR p mig. Jag undrar om ngon har ftt ASMR frn lukt eller smak? Eller kanske genom att fantisera?

Vanligast r det i armar, ben, rygg och axlar.
Men nr det sker p skalpen s r det riktigt sknt men inte riktigt lika vanligt.
.

Frn lukt r det frmst tndstickor som tnds och nyklippt grs.

berring r det konstigt nog nr en fluga gr p min hud, ingen annan inskt.

smak har jag inte upplevt nnu. tycker detta r intressant.
Citera
2021-09-29, 07:16
Medlem
mdlbs avatar
Har anvnt ASMR i ngra r nu. Frmst nr jag har ngest eller r stressad. Ngra artister jag gillar extra mycket r Gibi, Karuna Satori, Isabel Imagination, Whispers Red och HeatheredEffect.

Generellt svag fr snt hr: https://youtu.be/Hvt825RBHEc
Citera
2022-04-11, 15:25
Medlem
dragon31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myxomati
Gillade aldrig henne men i stil med viiskandet kan du ju kolla AsmrUK, kolla speciellt hennes sleep clinics, fungerar utmrkt fr mig. Har annars lite svrt fr rollspelsklippen med tjejer. Knns lite verspelat ibland...

Kolla ocks hennes close up whispering, fallar fr dialekten.
Skulle rekomendera josefin asmr eller danieles perspektiv men sg att du inte gillade manliga asmr artister men daniele r sjukt bra med sin norrlndska dialekt
Citera
2022-04-13, 20:37
Medlem
Gentle whispering ASMR's tidigare videos, med handrrelser primrt, ujujuj vad bra dom r
Citera
2022-04-13, 21:46
Medlem
Raffytaphy r den enda jag orkar lyssna p. Han r den enda som inte skriker/gapar fr hgt i micken.
Citera
2024-02-22, 17:13
Medlem
diseuses avatar
Apple TV+ slpper imorgon Earthsounds, en naturdokumentrserie som till skillnad frn vriga fokuserar p olika slags ljud i naturen.

https://youtu.be/LLiZR1zzxfk

ASMR fr friluftsfantaster?
Citera
2024-08-31, 00:56
Medlem
Lyssnar ni p asmr ? Just nu r det p japanskor som pratar med len rst, typ https://www.youtube.com/watch?v=j8Gmv6ImC-A

2 eller 3 ggr har jag upplevt den dr extremt angenma knslan av asmr.
Svrt att beskriva, men det var som en vldig knsla av vlbefinnande och lugn och ro i kroppen.
Som en svag orgasm som varade i kanske en timme.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in