Bluewhisper r den enda som jag tycker r bra. Resten r taskiga kopior p det hon gr. En sikt.
Ett snt dr fenomen som jag knnt i kroppen just infr ett ftal som brjar prata, lrare, eller vem som helst egentligen, nn som sitter och pillar frsiktigt i detalj med nt som man rr vid p ett speciellt vis som gr att just den dr konstiga knslan infinner sig d man knner sig...
Det r inte sexuellt va? Ja det hnder inget i nedre regionerna nr detta sker s det frutstter jag att det inte r.
Utan bara att man suger in varje detalj i det personen gr och sger hnfrt liksom, ss knner jag mig vldigt lugn till nstan smnig sjlv. Intressant bara det.
Lite snusk r det kanske?
Sa puritanen i mig....
Var en person p Maria beroende nr man lg inne fr s kallad avgiftning. Jag ligger i min sng och stirrar i taket typ, jkla kul bara det.
En ldre alkis som eventuellt var hemls hade ett GNG psar som han brjade inventera vid sin sng.
Prassel, prassel prassel och attans vad han kunde pyssla med psarna?
Rangordna dom och inspektera innehllet fr att noooooga vika ihop var och en och in i en lda tror jag p sitt speciella vis, ihopvikt snyggt och fint och....
Ja, jag lg och lyssnade p hans pyssel och det var JKLIGT vlbehvligt nr man annars har en tendens till att klttra p vggarna av tung alkoholabstinens. Verkliga alkisar vet hur det kan knnas och det blir en kontrast till det istllet. Man suckar och kan somna in och vara i Nirvana istllet.
Jag kanske pratade fr mycket som vanligt nu men jag knde frt.
Kunde ha skickat ett tackkort till han fr att ha pysslat med sina psar, typ.