Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-31, 09:24
  #37
Medlem
Schweinmunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PJ9
Om detta stämmer så förklarar det delar av hans hans retarderade uppträdande.

Säpo och sossenomenklaturen lär veta, men inget brottsligt. Sanningen måste fram om Ygerman då han river ner tryggheten i Sverige fort nu.

Kan se framför mig hur polischefen Eliasson står och tittar genom nyckelhålet och masturberar när Ygerman med röda tånaglar sätter på grannen , saker och ting börjar klarna.


.

Det brukar alltid komma sådan form av smädelse från högern, så det är nog bara en ogrundad spekulation. Anders kommer från södra Stockholm, varför skulle han åka till Järva för den sortens aktiviteter?
Citera
2017-03-31, 10:10
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schweinmund
Det brukar alltid komma sådan form av smädelse från högern, så det är nog bara en ogrundad spekulation. Anders kommer från södra Stockholm, varför skulle han åka till Järva för den sortens aktiviteter?

Och du knullar bara kärringar som bor nära??

Själv har det hänt att man åkt genom halva Europa för att få ligga.

Antar att åka från södra till norra delarna av Stockholm är jobbigt.

Tror de flesta kan tänka sig lite större uppoffringar för att njuta av motsatta könet (eller samma).

.
Citera
2017-03-31, 14:44
  #39
Medlem
NeutronStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schweinmund
Anders kommer från södra Stockholm, varför skulle han åka till Järva för den sortens aktiviteter?

Järva Swingers låg ju i Rissne, dvs inte särskilt långt från riksdagen. Efter det har AY varit medlem i legendariska Club 669 som låg i en källarlokal nära Färgfabriken på Liljeholmen. Club 669:s slogan var "Sveriges kändistätaste swingerklubb" och där minglade en massa kulturpersonligheter med politiker från både höger och vänster. Dit tog Anders flera gånger med sig kollegor från S-toppen, bl.a. Mona Sahlin och Thomas Bodström med partners.
Fanns en bild därifrån på fuskbugg eller skalman där Ygeman sjunger "Swing it magistern" på karaoken med Bodström, bägge helnakna.

Finns många S-väljare som är swingers, så det är väl ganska naturligt att de är representerade i regeringen?
__________________
Senast redigerad av NeutronStar 2017-03-31 kl. 14:56.
Citera
2017-04-08, 17:33
  #40
Avstängd
Mertillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Helldog-
Blir så trött av den här mannen som står för allt varje sund individ måste hata.

Luuuuugn på rösten i dagens krissändning i SR.

Det är dags att vi träder in i en ny era där snack inte är det främst kvalificerande

Som att lyssna på Mona Sahlin eller Erik Ullenhag. Alla tre borde hängas i lyftkranar och skakas våldsamt upp och ned, som en markering bara så kanske de fattar att de provocerar folk.
Citera
2017-04-08, 17:33
  #41
Medlem
Giant Squids avatar
Hemskt hur han sluddrar i talet, mer än den store ledaren själv. Kan det vara Dysartri eller liknande.
Citera
2017-04-08, 17:51
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Hemskt hur han sluddrar i talet, mer än den store ledaren själv. Kan det vara Dysartri eller liknande.


Min teori är att han är kraftigt medicinerad. Hans uppträdande minskar allmänhetens förtroende för landets säkerhet. Nedåttjack och knulla i Bangkok är en snygg kombo.

.
Citera
2017-04-08, 22:24
  #43
Medlem
Drozds avatar
Ygeman talar ofta med lite släpig sängkammarröst. Som om han efter två flaskor vin ska verka intimt förtrolig i syfte att få en kvinna i säng.
Citera
2017-04-11, 21:05
  #44
Medlem
Hur känner Ygeman angående sin tidigare tweet där han ignorerar DNs varningssignaler om att ensamma terrorister är ett nytt hot mot Europa?

(FB) Ygeman hånar DN för artikel om våldsbejakande extremism
Citera
2017-04-11, 21:09
  #45
Avstängd
Stureplansmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Hemskt hur han sluddrar i talet, mer än den store ledaren själv. Kan det vara Dysartri eller liknande.
droger kanske?
Citera
2017-05-08, 16:57
  #46
Medlem
Inte utan förvåning läste jag att Ygeman talade om hur bra svensk polis är. Utifrån uppklarningsprocent och fjantuppträdandet har man väl lite svårt att se utifrån vilka kriterier den bedömningen emanciperar.

Polisen i Finland synes vara väldigt påtagligt mycket bättre på att lösa brott. Men Ygeman och jag har kanske olika värderingar om vad som är bra polisarbete.
Citera
2017-06-16, 09:24
  #47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prawitz
Anders Ygemans pappa gjorde den sista intervjun med Olof Palme innan han mördades.

http://sekotidningen.se/artikel/sist...ed-olof-palme/

Anders tillhör alltså sosse-adeln.

Lite mer om Ygeman
Citat från http://www.flashback.se/fna/050/

”Anders Ygeman (s)
Riksdagsledamot sedan 1995. Många noteringar. I kronofogdens register finns
21 poster på Ygeman. 17 handlar om obetalda parkeringsböter.
Kommentar:
- Jag var arbetslös. Men skulderna är en del av mitt förflutna och jag har
betalat tillbaka.”

Men tillhör man sosseadeln så ska man väl heller inte behöva betala sina skulder?
Och just den synen verkar vara genomgående för Ygeman ( Se dagens Expressen hur han cyniskt satt ett antal snickare på ruinens brant genom att smita från betalningen)
Citera
2017-06-16, 21:27
  #48
Medlem
http://www.expressen.se/nyheter/snic...et-med-ygeman/

Varför kom du inte ens till förhandlingen i tingsrätten?

– Jag kommer faktiskt inte ihåg det, säger Anders Ygeman.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback