Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2016-06-20, 03:40
  #25
Medlem
Scifibukkakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillHicksHOLLOGRAM
Ohh shit!! HÖG som fan när jag skrev detta och kan ej ta bort detta inlägg!
(bara en ide jag hade som inte är ok)
Haha, det var lite kul hur du kom på dig själv direkt

Tillbaka till topic,
Jag tycker att ts bör ta sig en redig tripp, har tyvärr ingen egen erfarenhet av just dmt, men vad jag upplevt på höga doser svamp och LSD har utan tvekan förändrad min syn på livet och människor (såväl som i grupp som nära). Även mindre doser kan bli intensiva, beroende på situation, förstås.
Citera
2016-06-20, 18:55
  #26
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
Personligen så tycker jag det skulle vara fett att uppleva DMT när man just dör eftersom det inte är bevisat att det är DMT som gör hallisarna man får

En bra video om ämnet i fråga.
https://www.youtube.com/watch?v=0xOzmUBOIqU
Citera
2016-10-25, 08:17
  #27
Medlem
Jag tycker att alla ska uppleva DMT under sin livstid.
Jag tror det är samma upplevelse som man går igenom när man dör.
Det är en sak som inte går att förklara för någon annan hur mycket du än försöker.


Alla "bör" inte testa DMT, vet du att du har ett svagt sinne så är det ingen bra idé.
Vill du förändra din syn på resten av livet? Då är det en bra idé.

Man hinner se så otroligt mycket och allt går så fort, vilket gör att man inte kan spara minnena, ta med dem ut och förmedla dem.

Det är helt klart matematiskt geometriska mönster och former i skiftande färg man ser. Man ser lager på lager och man förstår att vi inte förstår någonting

Man kan ju antingen köra några mindre 10mg till 15mg koppar för att känna in det och mysa.
Eller så lägger man en 50mg kopp direkt och drar rejäla hits, minst två så stora man får i sig.

Nu menar jag vanlig bong, det har jag alltid använt och det fungerar mer än väl, det blir säkert ännu bättre om man har rätt "verktyg"

Ligg ner, var inte rädd. Var glad och förundrad.






Vill inte influera framtida DMT-testares trippar. Men jag brukar alltid känna av och se en kvinna och man som visar mig någonting. Men allt är bara hieroglyfer nästintill. Ett språk som rinner i olika färger och mönster, med skiftande tecken.

Hahaa, ingen ide att förklara.
Citera
2016-11-29, 03:48
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorBredbar
Jag tycker att alla ska uppleva DMT under sin livstid.
Jag tror det är samma upplevelse som man går igenom när man dör.
Det är en sak som inte går att förklara för någon annan hur mycket du än försöker.

Väldigt intressant påstående med att det är samma upplevelse som när man dör...
Det är väl känt att substanser skickas ut i hjärnan vid dödstillfället. Dessutom är det ju bevisat att det finns DMT i oss men som jag förstått så har man inte lyckats lokalisera hur eller var det skapas.

Jag har aldrig känt mig så nära döden som under en DMT tripp och tror helt klart det ligger någonting i vad du säger. Och precis som du så känner jag närvaron av andra väsen under trippen.

Det är förövrigt en underbar substans, man blir verkligen ett med universum och får se sitt liv ur ett helt nytt perspektiv.
Citera
2017-01-11, 06:36
  #29
Medlem
dentrakularts avatar
Rekommenderar dig att skaffa DMT fribas som du sedan kan kombinera med valfri MAO hämmare, tex syrian rue. Fribas metoden eliminerar mycket av den klassiska ayahuasca nausean som ofta får en att kräkas, det är mycket enklare också i alla aspekter.
Citera
2017-03-31, 16:13
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrsexycoco
Strunta i MAO-hämmare bara så får du en tripp på 5 minuter. Alternativt kör du på Ayahuasca vilket är en flytande och mer potent form av DMT så du trippar 6 timmar oavsett mao-hämmare eller ej.

Är du döende? Rekommenderar att du testar salvia också.
Mer potent än dmt? Klart och tydligt du inte har provat nått av dom. Alternativt dåligt förklarat...
Citera
2017-03-31, 16:16
  #31
Medlem
Dmt är mycket intensivare än ayahuasca,
På dmt hinner du inte få egna tankar och uppfattningar. På Ayahuasca får du en längre visit då du får uppleva lite av dina egna tankar. Dåligt och hastigt förklarat. Kolla din inbox, skickade ett pm för ett par månader sedan.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback