Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-24, 09:27
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mma
http://mmajunkie.com/2016/05/b-j-pen...ada-violation/



Men va faaaaan.

känns som penn har spårat lite med allt som händer även runt omkring. SKIT hade gärna velat se honom i buren igen...
Citera
2016-05-24, 11:52
  #38
Medlem
Mx_1337s avatar
Haha. Penn's comeback är precis som CM Punk's debut, hittills bara icke-händelser och rökridåer.
Klarade inte vikten utan IV antagligen, ska han gå tillbaka upp till 155 för sin nästa "comeback" nu då?
Citera
2016-05-24, 12:14
  #39
Avstängd
creepingdeaths avatar
jag vet inte vad som lockar med att se bj igen... jag känner absolut ingen längtan för det.
Citera
2016-05-24, 12:18
  #40
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepingdeath
jag vet inte vad som lockar med att se bj igen... jag känner absolut ingen längtan för det.

Jag gör det, iaf om man tänker på vilket camp han är i nu osv, om han väckt hungern tycker jag det ska bli skoj. Sen tror jag inte han vinner nått bälte, men jag tycker han är rätt underhållande.
Citera
2016-05-24, 20:21
  #41
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
Jag gör det, iaf om man tänker på vilket camp han är i nu osv, om han väckt hungern tycker jag det ska bli skoj. Sen tror jag inte han vinner nått bälte, men jag tycker han är rätt underhållande.
Hungern? Var det brist på sådan som fick honom att slåss på tå sist? Solklara torskar mot Diaz och MacDonald var inget jag hängde upp mig på, jag ville se honom igen, men matchen mot Edgar alltså... Så galet underkänd insats.

Låt oss aldrig få se honom igen. För allas bästa. Vill man se BJ så är det mer rättvisande att se hans väg upp. Vägen ner är bara sorglig.
Citera
2016-05-24, 20:59
  #42
Medlem
mmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Hungern? Var det brist på sådan som fick honom att slåss på tå sist?

Nej verkligen inte.
Citera
2016-05-24, 21:23
  #43
Medlem
Mx_1337s avatar
Gällande BJ Penn kan man se knappt ett år tillbaka i tiden (6 juli 2015) och förstå hur komiskt det är att just han torskar för att ha använt sig av IV-dropp.

B.J. Penn supports UFC's IV rehydration ban, says 'IVs are for wimps'
Citat:
Ursprungligen postat av mmajunkie.com
The UFC’s new partnership with the U.S. Anti-Doping Agency (USADA) went into place on July 1. Details are still being unpacked, but one aspect of the new oversight is a ban on the use of IVs for rehydration.
Citat:
One former fighter and soon-to-be UFC Hall of Famer doesn’t have any problem with the new rules, though. Former two-division UFC champ B.J. Penn (16-10-2 MMA, 12-9-2 UFC) revealed on Twitter that he supports the IV ban and hopes it changes the culture of how athletes cut weight.
Citat:
The 36-year-old is no longer an active member of the sport, but that doesn’t stop him from voicing his opinion on certain subjects. This was one of them, and Penn had no problems labeling athletes that complain about the ban as “wimps.”
Citera
2016-06-01, 11:12
  #44
Medlem
bara jag som får en känsla av att faber kan ta denna match? tycker cruz med sitt dansande kan passa perfekt för en rushade faber, skillnaden är väl att träffar cruz gör det ingen direkt stor skada medans träffar faber så kan det mycket väl vara godnatt...
Citera
2016-06-03, 22:55
  #45
Medlem
Cruz vs Faber

Cruz är mer taktisk medan Faber enligt mig slår hårdare. den som kommer starkast mentalt till den här matchen vinner.

Bisping vs Rochold

Bisping fick äntligen sin title shot och det är nu upp till bevis. Rochold har aldrig tidigare varit så bra som han är idag. Hade jag varit Bisping hade jag försökt gå på knockout redan i första ronden för att chocka världen och Rockhold som förmodligen förväntar sig en defensiv motståndare. Bisping måste våga chansa här annars kan jag inte se hur han ska slå Rockhold.

Tror ingen av matcherna kommer gå mer än tre ronder.
Citera
2016-06-04, 14:53
  #46
Medlem
XtraXs avatar
Hoppas de hedrar Ali med en tyst minut eller nåt.
Citera
2016-06-04, 19:35
  #47
Avstängd
TheFemiNaziSlayers avatar
Poirier decision.
Lombard ko första ronden.
Cruz decision.
Rockhold tko tredje ronden.
Citera
2016-06-04, 23:32
  #48
Medlem
nousernameneededs avatar
riktigt stackat kort alltså! ser fram emot detta.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback